ساری؛

برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم آمل اجرایی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه آمل با اشاره به موفقیت رسیدن دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه محروم شهرستان از اجرایی شدن این طرح در منطقه رضون ۳۸ آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، جعفر رسولی در جلسه شورای هماهنگی فرهنگی و اجتماعی آمل با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه آسیب‌پذیر و محروم امت‌آباد, اظهار داشت: در راستای تحقق موفقیت این ستاد باید با تعامل و مشارکت این امر در منطقه رضوان 38 آمل نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه مدیران کمیته تجربه خوبی را در منطقه امت‌آباد بدست آوردند و این تجارب را می‌توانند در دیگر منطقه محروم این شهرستان اعمال کنند، افزود: بازسازی و ساماندهی منطقه و ایجاد بسترهای فرهنگی و اجتماعی را در این منطقه فراهم کنیم.

وی با اشاره به شناسایی کودکان و خانواده‌های بدون شناسنامه, بیان داشت: در این امر دستگاه ثبت احوال به طور جدی ورود یابد و شناسایی این افراد را در دستور خود قرار دهد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این کودکان در مدارس برای تحصیل مشکلی مواجه نشوند.

رسولی با تاکید بر اینکه با توجه به معیشت این افراد در شهرستان مشکل آنها به نوعی مشکل ما محسوب می‌شود، گفت: مسئولان باید بدانند که ادامه مشکل این خانواده‌ها در واقع مشکلی برای جامعه تلقی می‌شود.

وی، برخورد فیزیکی با متخلفان در مناطق محروم و آسیب‌پذیر را پاسخگویی برای رفع مشکل ندانست و گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی و شهرداری در صورت پاکسازی منطقه باید هرچه زودتر دیوار انتهایی کوچه رضوت 38 بازگشایی شود.

معاون فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست این منطقه شناسایی و به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شوند تا برای ساماندهی این خانواده‌ها هرچه زودتر اقدامات لازم اجتماعی و فرهنگی انجام شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: برنامه ، مناطق ، دستور ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.