تقابل دو هم تیمی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

خاوير ماسکرانو مدافع تيم فوتبال بارسلونای اسپانيا روز شنبه در فينال ليگ قهرمانان اروپا بايد به مهار کارلوس ته وس مهاجم يوونتوس بپردازد که زمانی با او دوست و هم تيمی بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ماسکرانو و ته وس در سال 2006 از کورينتيانس به وست هام در انگليس پيوستند. ماسکرانو قبل از پيوستن به بارسلونا در سال 2010 در ليورپول توپ می زد . ته وس نيز با منچستر يونايتد و منچسترسيتی قهرمانی در ليگ برتر را تجربه کرد.

ته وس 31 ساله 29 گل برای يوونتوس به ثمر رساند و به اين تيم در قهرمانی در سری آ، جام حذفی ايتاليا و رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلونا؛ ماسکرانو گفت:« دوران حرفه ای کارلوس دورانی است که هر کسی آرزوی آن را دارد.» وی همچنين گفت:« او يکی از بهترين بازيکنانی است که با او هم تيمی بوده‎ام . او روحيه فوق العاده ای برای قهرمانی دارد. او در همه تيم هايی که حضور داشته ، تأثير گذار بوده است . واضح است اگر با او رو به رو شويد بايد بسيار با دقت عمل کنيد.»

وی افزود:« او يکی از مهمترين بازيکنان يوونتوس محسوب می شود. پس بايد مراقب باشيم.»
اين در حالی است که سوآرس نيز در اين ديدار با پاتريس اورا و جورجيو کيه لينی رو در خواهد شد.

سوارس به سبب توهين نژاد پرستانه به اورا در سال 2011 از حضور در هشت بازی محروم شد.

وی همچنين به سبب گاز گرفتن کيه لينی در جام جهانی سال گذشته برزيل با محروميت چهار ماهه مواجه شد.

با اين حال، ماسکرانو بر اين باور است که سوارس اين فصل عزم خود را برای قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا جزم کرده است.

ماسکرانو گفت:« آن دوران گذشته است . اين يک بازی خاص برای سوآرس محسوب می‌شود زيرا نخستين حضور او در فينال ليگ قهرمانان است . اين رقابت ها به سبب رويارويی بازيکنان با يکديگر خاص نيستند.» 

ماسکرانو با بارسلونا طعم قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا را چشيده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار