کشف لاشه ۲ کل وحشی و یک سلاح شکاری قاچاق در پارک ملی

فرمانده یگان محیط زیست اصفهان گفت: در پی شنیدن صدای چندین گلوله ، و جستجوی محیط بانان ، به چهار شکارچی متخلف برخورد میکنند که در نهایت به

به گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان محیط زیست استان اصفهان با اشاره به کشف لاشه ۲ کل وحشی ،۲اسلحه جنگی و یک سلاح شکاری قاچاق در کلاه قاضی اظهار کرد: عصر روز گذشته نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی کلاه قاضی اصفهان حین گشت و کنترل ارتفاعات متوجه صدای شلیک چندین گلوله شدند.

طی جستجو و دوربین کشی‌های محیط بانان، چهار شکارچی متخلف را مشاهده میکنند که دو کل وحشی را شکار کرده بودند و محیط‌بانان برای برخورد با متخلفین وارد عمل می‌شوند که متخلفین در مواجهه با مامورین اقدام به رهاسازی سلاح و ادوات خود در کوه کرده و فرار میکنند.

مامورین اقدام به شلیک هوایی نموده و طی تعقیب متخلفین موفق به دستگیری یکی از آنان می شوند و سه نفر دیگر متواری می‌شوند.

طی این اقدام یک قبضه اسلحه جنگی سیمینف (کلاشینکف ۱۰ تیر) یک قبضه اسلحه جنگی M1 و یک قبضه اسلحه تک لول قاچاق به همراه لاشه یک کل وحشی ، کشف و ضبط گردید.

متهم طی بازجویی ها علاوه بر اقرار به شکار غیرمجاز دوکل وحشی ، هویت سه متخلف فراری که از استان مجاور جهت شکار غیرمجاز وارد کلاه قاضی شده بودند را فاش نمود.

طی جستجوی مجدد محیط بانان منطقه، لاشه کل وحشی دوم که توسط متخلفین شکار شده و در نقطه ای از کوره محقی شده بود کشف شد.

همچنین با دستور مقام قضایی حکم جلب متهمین فراری صادر شد و تا تکمیل تحقیقات ، متخلف دستگیر شده باید در بازداشتگاه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار