نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

رحلت امام (ره) بزرگترین حادثه بعد از پیروزی انتقلاب اسلامی

حجت الاسلام ابوترابی فرد، در مراسم سوگواری و عزاداری در اجتماع عظیم مردم قائن با بیان این مطلب گفت:باگذشت 26 سال از ارتحال امام(ره) حضور میلیونی مردم در این مراسم نشانه عمیق مردم به ولایت و رهبری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ حجت الاسلام ابوترابی افزود: آمریکا باید بداند مذاکرات هسته ای بر مبنای ضوابط تعریف شده خواهد بود و زیاده خواهی در این راه بی نتیجه است.

وی گفت: ملت ایران و مسلمانان جهان باید بدانند تسلیم شدن در برابرآمریکا موجب گستاخی روز افزون این کشور خواهد شد.نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   با اتکا به خداوند ذره ای از حق خود کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ هر نوع تجاوز به ایران غیر قابل جبران خواهد بود.

حجت الاسلام ابوترابی گفت: مسئولان باید در رفع مشکلات اقتصادی مردم فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گیری از ظرفیتها و توجه بیشتر به تولیدات داخلی است.

وی افزود: اقتصاد ما مردمی نیست و نمی تواند با اقتصاد دنیا رقابت کند چرا که مصرف انرژی درکشور ما بالااست .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دربودجه سال 1394 به احداث و اتصال راه آهن خراسان جنوبی و تأمین منابع آب شرب و کشاورزی و و گاز رسانی به استان توجه شده است .

حجت الاسلام ابوترابی گفت: در بودجه سال 1394 1000 میلیارد ریال برای دو بانده کردن مسیر بیرجند قائن و 100 میلیارد ریال برای مطالعات راه آهن در نظر گرفته شده است.

همچنین آیت ا... حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در جمع طلاب و روحانیان شهرستان بیرجند بر کیفی سازی دروس حوزه تاکید کرد و خطاب به طلاب گفت:امام دروسش را به گونه ای فرا گرفته بود که نه تنها توانست در جامعه تاثیر بگذارد بلکه اندیشمندان جهان افکار و کتب امام راحل را هنوز مورد مطالعه قرار میدهند و شما هم باید اینگونه عمل کنید و پیرو امام باشید.

انتهای پیام/س
برچسب ها: انقلاب ، مجلس ، بیرجند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.