لرستان؛

لرستان میزبان کنفرانس آموزش فیزیک معلمان ایران

شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک معلمان ایران از 8 شهریور‌ماه سال جاری به مدت 4 روز در دانشگاه لرستان و به ميزباني خرم‌آباد برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ دبیر شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک معلمان ایران با اعلام رونمایی پوستر این کنفرانس گفت‌: ارائه راهبردها و شیوه‌های تدریس در آموزش علوم‌؛ پژوهش در آموزش فیزیک‌، آموزش حرفه‌ای معلمان فیزیک‌؛ نقد و بررسی برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها در تربیت معلمان فیزیک و نوآوری در آموزش مفاهیم اساسی فیزیک از جمله محورهای کنفرانس فیزیک ایران خواهد بود.

سیده منصوره شاهرخی افزود‌: این کنفرانس به دنبال ارتقای دانش‌، بینش و مهارت معلمان فیزیک و آشنایی آنان با جدیدترین فنون در تدریس مفاهیم درس فیزیک است‌.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر‌نشان کرد‌: علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه سال جاری با مراجعه به سایت uipteachers.com نسبت به ثبت نام در این کنفرانس اقدام نمایند .

شاهرخی مهلت ارسال مقالات را تا 25 تیرماه ذکر کرد و گفت‌: این کنفرانس با حضور صاحب‌نظران و اساتید برجسته کشوری از 8 شهریور‌ماه به مدت 4 روز در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد‌.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.