مشعل فعالیت‌های ورزشی منطقه 10 روشن می‌شود

رییس اداره ورزش شهرداری منطقه 10 گفت: آیین افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی محلات منطقه و همایش پیاده‌روی خانوادگی 21 خرداد ماه برگزار می‌شود.

میثم بایرامی، رییس اداره ورزش منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برنامه پیاده‌روی خانوادگی برای آغاز فعالیت‌های ورزشی و تفریحی محلات از بوستان شهدا به مقصد مجموعه ورزشی جیحون برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون 316 مجموعه در سطح شهر تهران توسط مدیریت شهری ایجاد شده است که مردم می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب از این فضاها برای ارتقای ورزش و سلامت استفاده کنند.

بایرامی افزود: امیدوارم با رویکرد تفریحات ورزشی که در قالب پیاده‌روی خانوادگی با حضور تمامی سنین اجرا می‌شود مشارکت بیشتر شهروندان ورزش را در سبد خانوار قرار دهیم.

رییس اداره ورزش منطقه 10 بیان کرد: در این مراسم تیم‌های ورزشی محلات در قالب رشته‌های فوتسال، کاراته، فوتبال، کشتی و بسکتبال آقایان تکواندو، کبدی به رقابت می‌پردازند و در ادامه مشعل افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات منطقه روشن می‌شود.

بایرامی در پایان تصریح کرد: در حاشیه این مراسم که جمعه 21 خرداد ماه برگزار می‌شود، غرفه‌هایی مرتبط با این موضوعات برای خدمات رسانی به شهروندان و ارتقای فرهنگ شهروندی دایر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشی ، تفریحی ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار