یزد؛

تحریف دین و بی عدالتی مهمترین چالش جهان امروز

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مشکل نخست جهان امروز بی عدالتی و مورد دوم تحریف و انحراف در دین است که در این جهت سازمان تبلیغات اسلامی و متولیان فرهنگی وظیفه ای مهم برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یزد؛حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف ظهور امام عصر (عج) پس از ظهور دانست و گفت: همه معتقدیم که اجرای عدالت مکان،رنگ، منطقه و ... نمی شناسد و یک امری فطری است.

وی با بیان اینکه اگر دینی عدالت نداشته باشد محکوم به شکست است، اظهار داشت:عدل الهی باعث تقویت جایگاه خداوند متعال در بین مردم می شود.

حسینی کوهستانی افزود: از مجموع آیات و روایات دو مسئله در ارتباط با قیام حضرت مهدی (عج) بدست می آید نخست آنکه مهمترین بحث در راس آرمان های حضرت اجرای عدالت در جامعه است و دوم تصحیح دین مرم از انحرافات موجود است.

وی اظهار داشت: امام زمان (عج)با ظهور خود دین جدید را ارائه نمی کند بلکه به دنبال رفع انحرافات موجود در دین اسلام است.

حسینی کوهستانی افزود: مشکل نخست جهان امروز بی عدالتی و مورد دوم تحریف و انحراف در دین است که در این جهت سازمان تبلیغات اسلامی و متولیان فرهنگی وظیفه ای مهم برعهده دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید دین را ترویج دهد و در مقابل کسانی که قصد وارد کردن خدشه به دین دارند ایستادگی کند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه شرایط آخرالزمان متضاد و متفاوت است، افزود: از یک طرف ظلم و فساد بسیار زیاد می شود و از طرف دیگر امام زمان (عج) به دنبال ایجاد عدالت در جهان است که این دو با هم متضاد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در عصر ما کسی که توانست با توجه به شرایط از علاقه به امام زمان (عج) همه جانبه استفاده کند امام راحل (ره) بود.

انتهای پیام/د
برچسب ها: تحریف ، دین ، بی عدالتی ، فرهنگ ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.