قم؛

هزار و دویست نفر مبلغ امسال در طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور اعزام می شوند

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امسال هزار و دویست نفر از مبلغان خانم و آقا در طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم؛ حجت‌الاسلام  موسوی گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان در کل کشور امسال حدود 1200 نفر از  مبلغان خانم و آقا را  به سراسر کشور اعزام می کنیم. 

وی افزود: با توجه به اینکه اهل بیت(ع) توجه خاصی به جوانان دارند و جوانان آینده سازان این کشور خواهند بود از این رو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طرح هجرت تابستانی را با همکاری نهادها و همه ارگانهای مربوط به محوریت نسل جوان را برگزار می‌کند. 

موسوی تصریح کرد:‌ یکی از مهم ترین و ضروری ترین بحثها، بحث نوجوان و جوان است زیرا اهل بیت(ع)‌ و علما در این زمینه تاکید بسیار داشتند و این موضوع را یکی از ضروریات بحث فرهنگ و تبلیغ می دانستند.
 
وی در ادامه ابراز کرد: ثبت‌ نام مبلغان از بیست و هشت اردیبهشت ماه تا ششم خرداد ماه امسال انجام شده است و برای مبلغان خانم و آقا 6 و 7 خرداد ماه به منظور یادگیری نحوه شیوه‌های کلاس‌داری، اردوداری و بیان تفسیر و بحث‌های مهارتی برگزار شده است. 

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در امسال نزدیک 1200 نفر از مبلغان به سراسر ایران اعزام می‌شوند که این اعزام از اول مرداد تا ده شهریور انجام میگیرد. 

موسوی اضافه کرد: از جمله فعالیت‌های جدیدی که مبلغان امسال انجام می‌دهند: برگزاری نماز جماعت، برگزاری جلسات مناظره و گفتمان، دعا، حلقه‌های انس و معرفت، سخنرانی، پرسش و پاسخ، ارائه مشاوره و هم‌اندیشی با خانواده‌های دانش‌آموزان و مسابقه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی جزو فعالیت‌های جدید مبلغان در این طرح است و محصولاتی نیز با مضمون اخلاقی و اعتقادی در قالب بسته‌های فرهنگی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.