پورعلی گنجی:

کی‌روش با محدودیت‎های تیم ملی، فوتبال ایران را می‌سازد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش از معدود مربیانی است که با شرایط و امکانات محدود تیم ملی ایران را می‌سازد.

کی‌روش با محدودیت#های تیم ملی، فوتبال ایران را می‌سازد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از تمرین امروز این تیم اظهار داشت: در کشور چین از من می‌پرسند چرا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد جدایی از این تیم را دارد که من هم در پاسخ گفتم با آن شرایط آماده‌سازی و اقتصادی که در تیم ملی ایران وجود دارد هیچ مربی حاضر نیست که سرمربی ایران شود.

کی‌روش با این محدودیت‎ها می‌سازد و هدفش صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه است و با وجود سختی‌های زیاد همچنان در کشورمان مشغول به فعالیت است، در چین اسطوره‌های ایران مانند علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا را ستایش می‌کنند.

وی افزود: هر آدمی برای خود هدفی دارد و من نیز دوست داشتم از تیم‎های ملی پایه برای ایران بازی کنم. روزی که به تیم ملی ایران آمدم با خود گفتم باید پانزده سال در این تیم بمانم.

مدافع تیم تیانجین تداچین اشاره کرد: تیانجین برای پیشرفت و سکوی پرتاب شدن من تیم خوبی است، امیدوارم در آینده به تیم‎های بزرگتری بپیوندم.

پورعلی گنجی در رابطه با سوالی مبنی بر جانشینی جواد نکونام بیان کرد: جواد نکونام هنوز می‌تواند بازی کند و قادر است هم به عنوان بازیکن و هم رهبر تیم در زمین فعالیت کند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم سرباز خوبی برای وطن باشم، خاطرم هست در یک بازی تیم ملی مدافع راست بازی کردم. برای موفقیت ایران در هر پستی که کی‌روش صلاح بداند بازی خواهم کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در ارتباط با جوانگرایی تیم خاطر نشان کرد: تیم ملی جوان شده است وباید بازی‎های زیادی انجام شود تا این جوانان با تجربه اندوزی آینده تیم ملی را تضمین کنند.

پورعلی گنجی در پایان در مورد تیم فصل بعد خود خاطرنشان کرد: فعلا هیچ خبری نیست، مذاکراتی در حال انجام است و در آینده خبرهایی خوبی در این خصوص خواهیم شنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار