زنجان؛

ارتقا منطقه شکار ممنوع فیله خاصه و خرمنه سر طارم به پناهگاه حیات وحش

با پیگیری های صورت گرفته منطقه شکار ممنوع فیله خاصه و منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم به پناهگاه حیات وحش ارتقا خواهند یافت و مجوزهای لازم نیز در این زمینه اخذ شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ،  افزود: با پیگیری های انجام شده در هفته جاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان به بهره برداری خواهد رسید و امیدوار هستیم بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان زنجان را از طریق اداره شهرستان حل کنیم.

وی گفت: اداره شهرستان زنجان یکی از نیازهای اساسی استان بود که به سبب تعداد صنایع و لزوم پایش جدی کلیه فعالیت های صنعتی ومعدنی در حوزه شهرستان ، می‌توان بخشی از کاستی های موجود را برطرف کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری توصیه های لازم در زمینه بهبود اوضاع محیط زیست را بیان کردند و باید دست به دست هم در جهت کاهش آلودگی های زیست محیط گام برداریم؛ بویژه دستگاههای اجرایی باید همکاری تنگاتنگی با محیط زیست داشته باشند.

محمدپور ادامه داد: در ارزیابی ادارات کل حفاظت محیط زیست استانهای کشور ، درسال93 اداره کل محیط زیست استان زنجان موفق به کسب رتبه نخست شد که بیانگر تلاش شبانه روزی معاونین، کارشناسان و محیط بانان عزیز می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: کارشناسان اداره کل با پایش شبانه روزی صنایع و معادن با متخلفین برخوردهای لازم را انجام داده و در صورت نیاز اخطارهای کتبی ودر مواردی نیز به پلمپ فعالیت واحدهای صنعتی منجر شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.