افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران با 16 کشور خارجی

نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران که اولین نمايشگاه بين المللي گروهی کشورهای خارجی در ایران محسوب می شود فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت ، وزارت اقتصاد و دارائی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران و روسای سازمان ها و شرکت های بزرگ داخلی و نیز روسای برخی از انجمن ها، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران؛  این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که در آن صرفا شرکت های خارجی خارجی حضور دارند.
 
در اولین نمايشگاه بين المللي گروهی کشورهای خارجی در ایران، بیش از 150 شرکت خارجی از 16 کشور از جمله کشورهای: آلمان،ایتالیا،فرانسه،رومانی، روسیه ،اسپانیا، استرالیا، بلژیک،امارات متحده عربی، چین،کره جنوبی،ترکیه، اتریش،جمهوری چک، لوکزامبورگ و هند؛ نوین ترین و جدیدترین محصولات ساخت و سازهای شهری ، تونل سازی ، سدسازی، تجهیزات نیروگاهی (هسته ای ،آب، برق،خورشیدی،باد)، تجهیزات و ماشین آلات حفاظت از محیط زیست، تجهیزات و ماشین آلات نفت و گاز و مصالح، فناوري سرمايش محيط بسته،سيستم تهويه مرکزي،مهندسي سرمايش   و ماشین آلات ساختمانی را با هدف سرمایه گذاری و اجرای پروژهای داخل ایران، عرضه و به نمایش می گذارند.

برگزاری این نمایشگاه یکی از نشانه های شکسته شدن تحریم های ایران و علاقه فراوان کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و حضور در پروژه های کشورمان محسوب می شود.که یک فضای جذاب را برای قدم گذاشتن شرکت های خارجی در بازار ایران فراهم آورده است.

سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ جمهوری اسلامی ایران ، اجرای پروژه های مختلف اقتصادی ، معرفی توانایی های صنعتی و تکنولوژی کشورمان به شرکت های خارجی، ارائه نوین ترین تجهیزات و صنایع اجرای پروژه ها و همچنین انتقال دانش فنی  به بازار داخلی برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران است.

نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران با همکاری و حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و با محوریت شرکت جهانی IFP Group بر گزار می شود  و قرار است در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه چندین هیئت داخلی و خارجی هم از آن بازدید کنند.

نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران از فردا تا 21 خرداد ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است. 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار