کفاشیان: حاضرم مدارک سفرهایم را به پورمختار تحویل دهم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تعداد سفرهایی که طی این 2 سال داشتم، با اسناد و مدارک مشخص است و حاضرم تمام اسناد را به پورمختار تحویل دهم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛علی کفاشیان درخصوص پرونده فساد در فوتبال اضهار داشت: اگر تخلفی و یا فسادی در فوتبال صورت گرفته باشد به طور حتم گزارش شکایات تنظیم خواهد شد و به مراجع قضایی ارائه می شود تا مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند و بررسی های لازم انجام شود و با خاطیان برخورد شده و ما نیز از این امر استقبال خواهیم کرد.

 وی گفت: براساس جلساتی که داشتیم در صورت مواجه با خاطی به طور جد با خاطیان برخورد خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص سفرهای غیر ضرور خود گفت: گفته اند تعداد سفرها 188 می باشد که من نمیدانم این تعداد برای چه مدت است فکر می کنم تا آنجایی که مدارک و اسناد را بررسی کرده ام این تعداد مربوط به 2 سال گذشته است.

وی افزود: من 2 گذرنامه دارم که یکی از آنها باطل شده و از سال 91_92 تعداد سفرهای من مشخص بوده است و باید بگویم تمام این سفرها مربوط به کمیسیون ها و یا از طریقAFC بوده است من حتی با تیم ملی هم سفر نمی روم و تمام اسناد این سفرها موجود است و در صورت نیاز میتوان به پور مختار ارائه دهم.

به طور کل تعداد سفرهای من بین 20 تا 25 سفر استو از روی گذرنامه تمام ورود و خروج های من مشخص است.

وی افزود : هر زمان که کمیسیون اصل 90 مارا خواسته تمام گزارشات و اسناد را ارائه داده ایم و این بار نیز مشکلی نداشته و تمام مدارک موجود را دراینباره تحویل خواهیم داد.

وی درباره بازیکنان سرباز و مشکلات مالیاتی گفت: درباره بحث های مالیاتی تمام پیگیری ها انجام شده و درحال حاضر اجازه نداده ایم که بازیکنان سرباز و یا آن هایی که مشکل مالیاتی دارند باز کنند.وتا زمانی که وضعیت آنها به طور قطع مشخص نشود این روند ادامه دارد.

کفاشیان درباره پولادی نیز گفت: وی هیچ راهی جز تسلیم و بازگشت به کشور را ندارو باید تحت هرشرایطی خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار