رودهن؛

پارک فناوری شهرستان پردیس از پایگاههای مهم تولید علم در ایران اسلامی است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اینکه پارک فناوری شهرستان پردیس از پایگاههای مهم تولید علم در ایران اسلامی بوده و این موضوع به پردیس شخصیتی علمی بخشیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مرتضی حیدری در پی بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پارک فناوری پردیس جهت تاسیس مرکز علمی رشد نخبگان فناوری در پارک فناوری شهرستان پردیس گفت : این اقدام ارزشی در راستای تجاری سازی تحقیقات و رونق اقتصاد در منطقه و ایجاد فرصت اشتغال زایی اتفاق افتاده است .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : پارک فناوری شهرستان پردیس از قابلیت های بالایی برخوردار می باشد و شماری از نخبگان جوان کشور را در بدنه خود جمع کرده است و در راستای توسعه دامنه علمی کشور فعال است .

حیدری با تاکید بر اینکه پارک فناوری شهرستان پردیس از پایگاههای مهم تولید علم در ایران اسلامی است، تصریح کرد : این موضوع به پردیس شخصیتی علمی بخشیده اند و این شهرستان با این شاخص در کشور شناخته شده است .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : تولیدات دارویی نیز در پارک فناوری شهرستان پردیس که در گذشته ایران اسلامی به آن وابسته بوده است اکنون با تلاش دانشمندان خود ، خودکفاشده است .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.