اپل و سامسونگ بار دیگر گلاویز شدند

با اینکه چند سال از درگیری این دو شرکت جهانی می گذرد،ولی هنوز هم این جنگ ادامه دارد و بار دیگر سامسونگ به این درگیری دامن زد.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،چند صباحی است که از جدال بین اپل و سامسونگ میگذرد،جنگی که می توان به جرات گفت که در دنیای تجارت بی سابقه بوده است.غرامت این جنگ بیش از یک بیلیون دلار برای این شرکت ها هزینه بر بوده است.


اپل و سامسونگ بار دیگر گلاویز شدند+درحال کار


این نزاع از زمان پروژه فوق سری اپل آغاز شد و  پس از واکنش استیو جابز به دلیل شباهت بسیار زیاد تولید سامسونگ به اپل  پررنگ تر شد،ولی انگار این در گیری ها پایان پذیر نیست.سامسونگ یک بار دیگر با مسخره کردن اپل بر آتش این اختلافات دامن زد.

چند روز پیش،سامسونگ به منظور تبلیغ گوشی Galaxy S4 به استهزاء گوشی های جدید اپل پرداخت و در یک تبلیغ پیام زیر را به اپل رساند:"دو سال همه را به انتظارگوشی های مدل جدید کاشتی که فقط صفحه نمایش را بزرگتر کنی؟"

در این تبلیغ شرکت سامسونگ به مسخره کردن کارمندان اپل در طی ساخت این محصول پرداخت و در ادامه تاکید بر عقب افتادگی آخرین مدل گوشی اپل نسبت به Galaxys4 کرد.



اپل و سامسونگ بار دیگر گلاویز شدند+درحال کار


اگرچه اپل ادعا دارد آخرین مدل گوشی های اپل یعنی iPhone6  و iPhone 6+ بیشترین میزان پیش سفارشات را به خود اختصاص داده است اما در برابر این کار سامسونگ واکنشی نشان نداده است.


گزارش:شکوه نیروبخش

انتهای پیام/

برچسب ها: اپل ، سامسونگ ، جنگ ، تبلیغات ، galaxys4 ، apple 6
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار