تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا درفصل 2015-2014

سایت معتبر گل، 11 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015-2014 را انتخاب کرد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا درفصل 2015-2014به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با پایان یافتن لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015-2014 که جام قهرمانی به بارسلونا رسید، سایت گل با بررسی کل بازی های فصل، 11 بازیکن برتر این رقابت ها را انتخاب کرد.

بر این اساس  بازیکنانی از بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، شاختار دونتسک،بایرن،موناکو و پورتو، درتیم منتخب این تورنمنت به چشم می خورند..
 
 اسامی 11 بازیکن تیم منتخب لیگ قهرمانان2015- 2014- به شرح زیر است:
 
مارک آندره تراشتگن : دروازه بان آلمانی بارسلونا، تا پیش از دیدار فینال ، 6 کلین شیت را در کارنامه داشت. او که در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بارسا بود، با نمایش های خوب خود نقش مهمی در قهرمانی بارسا داشت. اوج هنر نمایی او مهار ضربه پنالتی سرخیو اگرو و ضربه لواندوفسکی بود..
 
جرارد پیکه :  بازگشت مدافع مستحکم بارسا به اوج  سنگ بنا و بستر اصلی  موفقییت بارسا بود.. پیکه ادر مرحله حذفی عالی کار کرد و تا فینال، تنها 10 بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد..
 
جورجیو کیه لینی :  مدافع یووه- او کمک کرد تا یووه 6 بار در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگاه دارد. فقط ژابی آلونسو و تونی کروس توانستند بیشتر از او پاس های خود را به هدف برسانند. غیبت او در بازی فینال کاملا احساس می شد..
 
آیمن عبدالنور : این مدافع تونسی باشگاه موناکو، در 4 بازی اول گروهی غایب بود اما با بازگشتش به میادین به موناکو کمک کرد تا مرحله یک چهارم نهایی بالا بیاید.. او گل پیروزی بخش تیمش را به زنیت زد و مقابل آرسنال هم نمایش درخشانی داشت..
 
یاسین براهیمی: بازیکن الجزایری باشگاه پورتو عملکردی درخشان در این فصل داشت. او در اولین بازی پورتو مقابل باته، هت تریک کرد و توجه اروپا را به خود جلب کرد در ادامه رقابت ها دو گل دیگر نیز به ثمر رساند. از جمله در برابر بازل. او سه پاس گل نیز داد..
 
ژابی آلونسو : این بازیکن اسپانیای بایرن مونیخ تمام تلاش خود را به کار بست تا امیدهای بایرن را زنده نگه دارد.گل های زیبای او از روی ضربات کاشته در برابر منچستر سیتی و پورتو اوج هنرنمایی آلونسو بود.او در این رقابت ها 803 پاس داد..
 
تونی کروس : یکی از بهترین های رئال مادرید، در این رقابت ها در بین همه هافبک های اروپایی  بیشترین پاس صحیح را داد..کروس سه پاس گل نیز در این رقابت ها داد.

آندرس اینیستا : هافبک طراح بارسلونا-او در این تورنمنت 5 پاس گل داد از جمله پاس گلی که در بازی فینال، روی گل اول به راکیتیچ داد. اینیستا بهترین بازیکن فینال نیز شد.
 
لیونل مسی : 10 گل  و 5 پاس گل در این فصل او را به مهلکترین بازیکن لیگ قهرمانان تبدیل کرد. او منچستر سیتی را تکه تکه کرد و بایرن  را بر هم ریخت ، و نقش مهمی در رسیدن بارسا به فینال داشت.

لوئیز آدریانو : مهاجم برزیلی شاختار،با زدن 9 گل از جمله  5 گل مقابل باته بوریسوف  تیمش را به مرحله حذفی رساند.  اما شاختار در یک هشتم به بایرن برخورد کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

کریستیانو رونالدو :  برترین گلزن لیگ های اروپا با 10 گل  جمله دو بار گلزنی به یووه در نیمه نهایی، و 4 پاس گل  بار دیگر در این رقابت ها درخشید.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار