در ساعات اولیه معاملات بورس ؛

شاخص تالار شیشه ای به سرازیری افتاد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با ادامه روند منفی خود از روز گذشته امروز نیز کاهش بیش از 200 واحدی را تجربه کرد و تا نیمه کانال 62 هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با ادامه روند منفی خود از روز گذشته امروز نیز کاهش بیش از 200 واحدی را تجربه کرد و تا نیمه کانال 62 هزار واحدی سقوط کرد.

بعلاوه روند منفی از روز گذشته در بازار تشدید شد و در حدود یک ماه قبل با ثبات در کانال 63 هزار واحدی قرار گرفته بود که این رکورد در روز گذشته شکسته شد و شاخص در کمال ناباوری سهامداران به ارتفاع 62 هزار واحدی سقوط کرد و ارزش معاملات بازار بورس به کمتر از 232 واحد رسید.

همچنین روز گذشته شاخص فرابورس نیز با ادامه روند نزولی خود به 694 واحد رسید.

و ارزش معاملات فرابورس ایران علی رغم روند منفی از 3 میلیارد ریال نیز عبور کرد این در حالی است که ارزش معاملات امروز این بازار به 98 میلیارد ریال رسیده است.

براین اساس حتی گروه پالایشی‌ها که در روز گذشته تنها نماد مثبت گروه بورسی‌ها بودند امروز با افت مواجه شد و نماد ذوب از گروه سهامی ذوب آهن اصفهان تنها نماد مثبت تالار امروز در ساعات اولیه است.

بنابر این باید ماند و منتظر شد تا شاید توافقات هسته‌ای بتواند به داد شرایط نابه سامان بورس برسد و سهامداران را از منجلاب سقوط نجات دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار