مشهد؛

عیادت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از زائران عربستانی در مشهد+ عکس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باحضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهدمحل بستری زائران عربستانی از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ بروجردی در این دیدار گفت : بر اساس رسم مهمان نوازی ایرانی و از باب این که این عزیزان زائران بارگاه منور رضوی هستند بر خود لازم دانستم تا برای عیادتشان به مشهد مقدس سفر کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که حال عمومی افراد بستری شده خوب است، افزود: تمام تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان و مداوای این افراد فراهم است و مراقبت‌های پزشکی و پرستاری بطور منحصر به فرد به این بیماران ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی غفران الهی، صبر و اجر برای خانواده های آنان، خاطر نشان کرد: با توجه به تمایل خانواده های افراد فوت شده مبنی بر دفن عزیزانشان در جوار مضجع شریف رضوی، مراحل قانونی این امر در حال پیگیری است.

یادآور می‌شود، زائران عربستانی در قالب کاروان 60 نفره سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که 17 و 18 خردادماه، 36 نفر آنان با علائم مسمومیت در بیمارستان بستری شدند.


انتهای پیام/س 

برچسب ها: عیادت ، زائران ، مجلس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.