در پایان معاملات 19 خرداد؛

معاملات یک هزار و 93 میلیارد ریال در بازارهای فرابورس

در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران، 80 میلیون ورقه اوراق بهادار به ارزش یک هزار و 93 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بازار فرابورس در روز 19 خرداد 94 با خرید و فروش 80  میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 93 میلیارد و 320 میلیون ریال به کار خود پایان داد.

امروز در حالی که شرکت‌های نیرو سرمایه، مرجان‌کار و سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت‌های توسعه و عمران کرمان، تولید برق عسلویه مپنا و حق تقدم توکا ریل با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و آیفکس با اندکی کاهش روی 691 واحد متوقف شد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 13 میلیون و 540 هزار سهم بیشترین حجم و پتروشیمی مارون با 351 میلیارد و 60 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص دادند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 106 هزار و 190 ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله 622 هزار و 70 سهم اختصاص یافت.

طبق این گزارش، مهلت پذيره‌نويسی واحدهای سرمايه‌گذاری صندوق سرمايه‌گذاری گنجینه آينده روشن که در روزهای 16 تا 18 خرداد انجام شده بود، تمديد شده و ادامه پذیره‌نویسی از تاریخ 23 تا 25 خردادماه انجام خواهد شد.

همچنین، نماد معاملاتی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 21 خرداد، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار