رودهن؛

واحد های تولیدی شهرستان رباط کریم مشکل آب شرب دارند

واحد های تولیدی در کنار کارخانجات تولید مواد غذایی در شهرستان رباط کریم مشکل آب شرب دارند و لوله کشی و بستری مناسب در این راستا شکل نگرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، ابراهیم نکو در مورد وضعیت رباط کریم، گفت: شهرستان رباط کریم از موقعیت خاص صنعتی برخوردار می باشد، زیرا در بر گیرنده حجم قابل توجهی کارخانجات صنعتی است .

نماینده شهرستان رباط کریم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: واحد های تولیدی در کنار کارخانجات تولید مواد غذایی در شهرستان رباط کریم مشکل آب شرب دارند و لوله کشی و بستری مناسب در این راستا شکل نگرفته است و برخی از شرکت ها با تانکر آب مورد نیاز خود را تامین می کنند.

نکو با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید باید تدبیری روشن در رفع معضل آب شرب در مراکز تولیدی رباط کریم بگیرد ، اضافه کرد : آب شرب تنها مشکل رباط کریم نیست ، بلکه در مناطق دیگر تهران نیز این مشکل و معضل پدیدار شده است .

نماینده شهرستان رباط کریم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : رفع معضلات آب شرب باید به عنوان یک معضل اورژانسی در صدر فهرست سیاست های اولویت دار دولت یازدهم با سفر استانی رئیس جمهور به شهرستانهای پایتخت چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.