ساری ؛

معرفی 15 نانوایی نمونه آمل

15 نانوایی آمل در جمع نانوایی‌های برتر کشور قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری،رئیس اداره غله آمل گفت: در بازدید معاون وزیر از نانوایی‌های مازندران ۱۵ واحد نانوایی شهرستان آمل به عنوان نمونه معرفی شدند.

ساروی با بیان اینکه فرآیند توزیع آرد از سوی شرکت بزرگ خلیج فارس در سال 92 مطرح شده بود،افزود: این طرح به منظور یکپارچه‌سازی توزیع آرد هم‌اکنون در 28 استان کشور در حال اجرایی بوده و تنها چهار استان باقی مانده که مازندران یکی از این استان‌ها است.

وی تصریح کرد: طرح یکپارچه‌سازی بدلیل حفظ منافع پس از تاخیر دو ساله با هماهنگی شرکت غله در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون این شرکت واقع در آبادان مسئول توزیع‌کننده آرد در کشور شده است.

رئیس اداره غله آمل با تاکید براینکه مهم‌ترین موارد این شرکت در مازندران قرارداد با شرکت‌های تعاونی فعال در سطح استان و شهرستان بوده است،گفت:پس از آن عاملین شرکت‌ها و انبارها در دستور کار این طرح بوده که متاسفانه این امر بدون هماهنگی با شهرستان آمل قراردادی با یک شرکتی انجام شده است.

ساروی با اعلام اینکه در این شهرستان دو شرکت تعاونی شهری و روستایی فعال است، افزود: با وجود فعالیت این شرکت‌ها در اجرای طرح یکپارچه‌سازی قراردادی با فردی بسته شد که دارای پرونده تخلف است و این امر باید مورد رسیدگی کارگروه قرار گیرد.

وی گفت: طرح یکپارچه‌سازی از اول تیر امسال آغاز می‌شود و قرارداد با این شرکت در شهرستان‌ها تا 25 خردادماه مهلت داده شد.

رئیس اداره غله آمل با اشاره به فعالیت آزادپزان در آمل افزود:هم‌اکنون در آمل 79 نانوایی در طرح آزادپزی قرار گرفته‌اند.

ساروی تصریح کرد:در پی سفر معاون وزیر در مازندران و بازدید از نانوایان این استان به عنوان پایلوت طرح معرفی نانواهای نمونه در کشور شده که در این طرح 15 نانوایی شهرستان آمل به عنوان نمونه کشوری معرفی شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: معرفی ، نانوایی ، نمونه ، آمل ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.