زارع‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ابقاء تمام اعضای هیأت رئیسه کمیسیون شوراها برای اجلاسیه چهارم مجلس نهم

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون خبر داد و گفت: کلیات اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

"دخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی" سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون در این جلسه صورت گرفت.

نماینده مهریز و بافق تصریح کرد: امیر خجسته نماینده همدان به عنوان رئیس و محمدجواد کولیوند نماینده کرج و محمدابراهیم رضایی نماینده خمین نیز به عنوان نواب رئیس برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین بنده با رأی نمایندگان در سمت سخنگویی کمیسیون ابقاء و سیدعیسی دارایی نماینده اندیمشک و یعقوب جدگال نماینده چابهار به عنوان دبیران کمیسیون منصوب شدند.
  
زارع‌زاده با اشاره به اینکه کلیات اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در دستور کار امروز کمیسیون شوراها بود،‌ گفت:‌ کلیات این طرح بعد از بررسی مورد تصویب قرار گرفت و سپس برای پیگیری بیشتر به کارگروه تخصصی ارائه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان داشت: این طرح هفته آینده برای بررسی مواد آن به جلسه این کمیسیون ارجاع می‌شود.

 نماینده مهریز و بافق خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت بالای اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار است این طرح به صورت دو فوریتی تا دو هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار