انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌های ۳۵۴ محله تهران برگزار می‌شود

رئیس ستاد هماهنگی‌های شورایاری‌ها از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌های ۳۵۴ محله تهران به مدت ۳ روز خبر داد و گفت: ۲۰ تا ۲۲ خرداد این انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس مرتضی طلایی با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌های 354 محله تهران اظهار داشت: این انتخابات طی 3 روز (بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم خرداد) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیأت رئیسه شورایاری‌های محلات توسط خودشان انتخاب می‌شوند و پس از انتخاب هیأت رئیس شورایاری‌ها فعالیت جدید خود را آغاز خواهند کرد.

طلایی با اشاره به اینکه 3 حوزه اصلی برای فعالیت شورایاری‌ها پیش‌بینی شده است گفت: نخستین کار شورایاری‌ها نظارت است و دومین فعالیت آنها نیازمندی محلی و انعکاس آن به شورای شهر و دیگری پیگیری مطالبات شهروندان از طریق مجموعه دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با اشاره به رویکرد این ستاد در راستای افزایش اختیارات شورایاری‌ها در محلات افزود: ستاد هماهنگی شورایاری‌ها حمایت جدی را از شورایاری‌هایی که به دنبال مطالبات شهروندان هستند را، خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌ها گفت: این انتخابات به صورت پهنه‌ای و در 3 سوله و در 3 منطقه تهران پیش‌بینی شده است که از بیستم تا بیست و سوم اعضای شورایاری‌های محلات در این 3 سوله حضور و در انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌ محله خود شرکت می‌کنند.

طلایی گفت:‌ این انتخابات به مدت 3 روز در ساعت 10 صبح تا 18 در 3 سوله اشاره شده برگزار می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پس از انتخاب هیأت رئیسه شورایاری‌ها، مهر مخصوص شورایاری‌های هر محله نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.