یزد؛

هدف دشمنان متوقف کردن موج اسلام خواهی در جهان

کارشناس دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهش و آموزشی سازمان تبلیغات گفت: هدف دشمنان اسلام ایجاد زمینه دین گریزی در جهان است تا موج اسلام خواهی را متوقف کنند.

هدف دشمنان متوقف کردن موج اسلام خواهی در جهان
به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی کارشناس دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهش و آموزشی سازمان تبلیغات با اشاره به هجمه های وسیع و متنوعی که به مسئله دین در سطح جهانی وجود دارد ، گفت: دشمنان و جبهه فرهنگی معارض انقلاب در تلاش است تا چهره دین و دین داران را مخدوش کند و در این راستا مرتب شبهات دینی را در اذهان مخاطبان خود ایجاد می کند.
 
موسوی گفت : هدف دشمنان اسلام ایجاد زمینه دین گریزی در جهان است تا موج اسلام خواهی را متوقف کنند وبه کارگیری  قالب های نو نظیر فضاهای مجازی، شبکه هاب اجتمای و .. به همین منظور است.
 
کارشناس دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهش و آموزشی سازمان تبلیغات گفت:با توجه به این هجمه های وسیع ما باید شبکه های تبلیغی خود یعنی آن هایی که به نوعی کار تبلیغ دین انجام می دهند مانند روحانیون، مداحان، روسای هیات مذهبی، انجمن های اسلامی، موسسات قرآنی و ... را مرتب آموزش دهیم تا با قالب های جدید آشنا شوند.
 
وی اظهار داشت: باید برای آن ها دوره های روانشناسی مخاطب، روش های جذب جوانان به مساجدو .. برگزار کنیم تا بتوانند در فضایی قرار گیرند که جونان ما اکنون قرار دارندو با آن ها ارتباط برقرار کنند.
 
 موسوی با بیان اینکه آموزش هم در ارتقای مبلغین و هم در ایجاد ارتباط هر چه بیشتر و بهتر با مخاطب می تواند موثر باشد اضافه کرد:مبلغین و مبلغات باید دین و انقلاب را با توجه به رهنمودهای امام (ره) و رهبری منتقل کنند.
 
وی بر لزوم تبیین رهنمودها و اندیشه های امام (ره) و رهبری در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: برای ایستادگی در مقابل هجمه های صریح و غیر صریح دشمنان باید آثار امام (ره) و رهبری را برای مردم معرفی کنیم.   
انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.