پاسخ دندان شکن به حسادت‌های سیلویو برلوسکونی

مدافع تیم فوتبال یوونتوس در واکنش به اظهارات رئیس باشگاه آث میلان گفت: چقدر یوونتوس‌ با درخشش خود باعث آزار برلوسکونی شده است؟

پاسخ دندان شکن به حسادت‌های سیلویو برلوسکونیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در پی اظهارات سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه آث میلان در رابطه با بی اهمیت بودن حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا لئوناردو بونوچی‌ مدافع ملی پوش  تیم فوتبال یوونتوس گفت: شکست یوونتوس در مقابل بارسلونا‌ جای پشیمانی برای بازیکنان حاضر در این تیم نداشته است. ما خیلی خوب نشان دادیم که جزو برترین‌های حاضر در فوتبال اروپا هستیم و توانایی رویارویی با مدعیان اروپا را به خوبی داریم. ما طی چهار سال متوالی موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی شده‌ایم و این در حالیست که روسونریها‌ طی این همه سال در تلاش بوده‌اند تا به روزهای اوج خود باز گردند.

 ما با شایستگی‌ هرچه تمامتر در برابر بارسلو که عنوان بهترین تیم دنیا را دارد شکست خوردیم و این ناراحت کننده نیست فقط در این بین نکته‌ای که وجود دارد این است که چقدر یوونتوس با درخشش خود رد چهارچوب رقابت‌های مختلف باعث آزار سیلویو برلوسکونی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار