کمالوند: هدف گسترش فولاد حضور در میانه‌های جدول است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: هدف باشگاه گسترش فولاد با توجه به بودجه این تیم حضور در میانه‌های جدول فصل آینده لیگ برتر است.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بودجه باشگاه و این که قصد استفاده از جوانان را در گسترش فولاد داریم. هدف ما در فصل آینده ارایه نمایش‌های زیبا و حضور در میانه‌های جدول لیگ برتر پانزدهم فوتبال است.

کمالوند در ارتباط با تمدید قرارداد خود ابراز داشت: قرار بود بعد از مصوب شدن بودجه باشگاه گسترش ، تکلیف بودجه کادر فنی معلوم گردد. پس از آن این موضوع در جلسه‌ای که با هیئت مدیره با توافق نهایی رسیدیم.

وی در رابطه با بودجه باشگاه گسترش فولاد بیان کرد: هزینه‌های ما برای فصل آینده کاملا معقول و تقریبا به همان نسبت سال گذشته است.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به سوالی مبنی در مذاکره باشگاه با رسول خطیبی و سیروس دین محمدی تصریح کرد: در جریان این مسائل قرار ندارم از ابتدا قرار بود که من در فصل جدید هم در خدمت باشگاه گسترش فولاد و مردم تبریز باشم و فکر نمی‌کنم که مسئولان صحبتی با این 2 مربی کرده باشند به هر حال برای خطیبی و دین محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ثبات فنی و مدیریتی تیم فوتبال گسترش فولاد دلیل تمدید قراردادم بود و به طور حتم این موضوع کمک شایانی به حضور قدرتمند تیم ما در لیگ برتر خواهد کرد.

کمالوند در رابطه با جذب بازیکن برای حضور در فصل آینده لیگ برتر اذعان داشت: طبق لیستی که در اختیار مدیر عامل باشگاه قرار داده‌ام از روز شنبه هفته آینده به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خواهیم رفت.

وی در ارتباط با تمایل باشگاه پرسپولیس تهران به جذب جابر انصاری ستاره تیم گسترش فولاد اظهار داشت: گسترش فولاد ستاره ندارد و ما یک تیم هستیم.

برای هر بازیکنی که هم دلش با تیم نباشد و بخواهد از گسترش جدا شود به راحتی رضایت نامه صادر خواهیم کرد و هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار