ساری؛

بیمه50 هزار روستایی در مازندران

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از بیمه ۵۰ هزار نفر در روستاها خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، قمی اویلی درهمایش همدلی وهمزبانی درآستانه ماه مبارک رمضان دربخش دشت سرآمل بابیان اینکه از بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت استان ۴۷ درصد آن روستایی بوده ولی ۵۰ هزار نفردر روستاها بیمه هستند افزود: مردم باید برای استفاده از حق بیمه و امتیازی که دولت می دهد تحت پوشش قرار گرفته که این امر نیازمند بهره گیری از ظرفیت های شوراهای اسلامی، دهیاران، فرماندهان پایگاهها و روحانیت است.

وی با بیان این که پرداختن به نظام تامین از دغدغه های مسئولان نظام بوده که در دولت تدبیر و امید شتاب بیشتری داشته است تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای تقویت بنیان های یکجانشینی در روستاها، گسترش عدالت و کاهش شکاف اجتماعی ایجاد شده است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تصریح کرد: این صندوق به دنبال رفع محرومیت و ساخت آینده روشن و تضمینی برای اهالی روستاها بوده که توجه دولت در راستای هویت بخشی به سیمای روستا است.

قمی اویلی با اشاره به این که در طرح بیمه روستایی عشایری همه موارد شامل حال روستاییان شده و بازنشستگی و مستمری پیری داریم که امسال سقف سنی را نیز برداشتیم، گفت: سازوکارهایی که قرارداد ما ضمانت بخش باشد وجود دارد.


انتهای پیام /گ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.