پول خرید پرسپولیس هزینه وام ازدواج می‌شود+تصویر

متقاضی خرید سهام پرسپولیس، از پرداخت وام ازدواج به جوانان با پول خرید این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حسین هدایتی متقاضی خرید سهام باشگاه پرسپولیس در پیام که در صفحه‌ شخصی خود قرار داده است از عدم حضور به عنوان حامی مالی این باشگاه خبر داد.

وی اضافه کرده که مایل است تا به جای خرید پرسپولیس، درآمد خود را در راه خیر هزینه کرده و با این پول برای دانشجویان متقاضی وام ازدواج، تسهیلات فراهم کند.

پول خرید پرسپولیس هزینه وام ازدواج می‌شود

 متن پیام هدایتی همان طور که در عکس می‌بینید به شرح ذیل است:

در کوی نیک نامان ما را گذر نباشد
گرتو نمی‌پسندی تغییر ده قضا را

 ما به عشق شما هواداران پرسپولیس وارد عرصه مزایده واگذاری پرسپولیس شده و به تکلیف خود عمل کرده‌ایم که نتیجه را همه شما دوستان می‌دانید.
 در حال حاضر هم قصد نداریم تحت نام اسپانسر و یا ... وارد عرصه فوتبال شویم.

 امیدواریم دولت محترم تدبیر و امید با برنامه ریزی درست تیم محبوب ما را حمایت و پشتیبانی کند و موجب شادی و نشاط جوانان این مرز و بوم شود حتما با عدم واگذاری سرخ و آبی‌ها نیازی به حضور و خدمات ما نیست و ما نیز ترجیح می‌دهیم مبلغ 10 تا 12 میلیارد هزینه معول در سال که در ورزش کشور به ویژه فوتبال خدمت می‌شد از این پس در خصوص پرداخت وام قرضه‌الحسنه ازدواج به دانشجویان عزیز و فرزندان ایثارگر دفاع مقدس، ابتدا در سطح شهر تهران و در مرحله بعد با گسترش و افزایش منابع مالی در استان تهران وس پس در سطح کشور عزیزم ایران انجام وظیفه می‌کنیم به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

این روز‌ها‌ آدم‌ها همه چیز را همین جور آماده از مغازه می‌خرند اما چون مغازه‌ای نیست که دوست معامله کند آدم‌ها مانده اند بی  دوست، تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن پرسید اهلی کردن یعنی چه؟

 گفت: یعنی ایجاد علاقه کردن و این چیزی است که این روزها پاک فراموش شده پرسید راهش چیست گفت: باید صبور باشی، خیلی صبور
یا علی

پول خرید پرسپولیس هزینه وام ازدواج می‌شود

انتهای پیام/











برچسب ها: خرید ، پرسپولیس ، بازی ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
خوب است
آخرین اخبار