اقدامات مهاجمان مسلح خسارات فراوانی به اداره پلیس دالاس وارد کرد

تیراندازی مهاجمان مسلح و انفجار بسته حاوی مواد منفجره به اداره پلیس دالاس و خودروهای این اداره خسارات فراوانی وارد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران سی ان ان در ادامه گزارش‌هاي زنده خود درباره حمله مهاجمان مسلح به اداره پليس دالاس، تصاوير جديدي از اين درگيري ها و همچنين از خسارات وارده به اداره پليس این شهر منتشر کرد. 
مجري اين شبکه گفت: تصاوير ويديويي جديدي به دست سي ان ان رسيده است. پس از آن که ونِ زرهپوش حامل مظنونان مسلح، با شدت به يکي از خودروهاي پليس کوبيده شد، تبادل آتش ميان دو طرف آغاز شد. 

در اين تصاوير که از بالاي پشت بام يا بالکن يک ساختمان مشرف به صحنه درگيري‌ها گرفته شده است، بلافاصله پس از برخورد خودرو زرهپوش با خودرو پليس، صداي تيراندازي‌هاي مکرر به وضوح شنيده مي شود. 

پس از آن چند خودرو پليس اين ونِ زرهپوش را تعقیب کردند و تعقيب و گريز در پارکينگ رستوران فست فودِ «جک اين دباکس» متوقف شد. پس از آن که نيروهاي پليس با شليک يک سلاح قدرتمند، اين خودرو زرهپوش را از کار انداختند، گفتگو با مهاجم يا مهاجمانِ داخل اين ون را آغاز کردند که همچنان ادامه دارد. نيروهاي پليس تلاش دارند عاملان اين حمله را متقاعد کنند که از اين خودرو زرهپوش خارج شوند و خود را به اداره پليس تسلیم کنند. 

يکي از نيروهاي پليس گفت: يک مظنون مسلح در داخل اين خودرو زرهپوش به نيروهاي پليس گفته است شما فرزند مرا به اتهام تروريسم دستگیر کرده‌اید و من هم تصميم گرفته‌ام شما را منفجر کنم. 

پليس دالاس اعلام کرد علاوه بر روبات‌هاي خنثي‌کننده‌ي بمب‌ها، سگ‌هاي تربيت شده که بوي مواد منجره را تشخيص مي دهند نيز به محل درگيري‌ها آورده شده است، زيرا چند بسته مشکوک که احتمالاً حاوي مواد منجره است در نزديکي اداره پليس دالاس کار گذاشته شده است. تاکنون يکي از اين بسته ها منفجر شده است. همچنين يک بسته مشکوک در يکي از سطل‌هاي بزرگ زباله در نزديکي محل درگيري‌ها پيدا شده است. 
سخنگوي پليس اعلام کرد: تمام بسته‌هاي مشکوکي که در حوالي اداره پليس دالاس کارگذاشته شده بوده، تاکنون کشف و خنثي شده است. اداره پليس دالاس در صفحه ويژه خود در پايگاه اينترنتي تويتر، تصاويري از خسارات وارد شده به اداره پليس و شيشه‌هايي که بر اثر شليک گلوله‌هاي متعدد شکسته است، منتشر کرد.
 
مجري اضافه کرد: نيروهاي پليس در اين شهر در حال بررسي دو صحنه جنايت به طور همزمان هستند که اولين صحنه جنايت، در اداره پليس دالاس است که ابتدا مورد حمله مهاجمان مسلح قرار گرفته بود و ديگري، صحنه‌ي ادامه درگيري‌ها ميان پليس و مهاجمان پناه گرفته در خودرو زرهپوش در پارکينگ رستوران ياد شده است. 

مجري در پايان اين گزارش گفت: از آنجا که درگيري‌هاي مسلحانه در دالاس هنوز ادامه دارد، ما به پوشش خبري اين حادثه کماکان ادامه مي دهيم و بينندگان شبکه سي ان ان را در جريان آخرين وقايع و تحولات مربوط به اين درگيري‌ها قرار خواهيم داد. وي افزود: هنوز نيروهاي پليس دالاس موفق نشده‌اند کسي را از درون خودرو زرهپوشِ از کار افتاده بيرون بياورند و تاکنون هيچکس ديگري را نيز در رابطه با اين درگيري‌ها دستگير نکرده‌اند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار