نائب رییس شورای شهر مشهد عنوان کرد؛

ضرورت ورود تشکل های مردمی برای رفع تصرف ارتفاعات جنوبی

نائب رییس اول شورای اسلامی شهر مشهد بر ضرورت ورود تشکل های اسلامی و مردمی برای رفع تصرفات در ارتفاعات جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ محمد کمال سرویها در نشست خبری ساخت و سازها ارتفاعات جنوبی شهر مشهد با اشاره به این که شورای چهارم موضوع ساخت و سازها در ارتفاعات جنوبی را مورد پیگیری قرار داده است، گفت: اگر چه ‌بعضی از افراد توانسته بودند مجوز لازم را از کمیسیون ماده 5 شورای عالی و معماری در یافت کنند امادر پیگیری با استانداری مجوز این ساخت و سازها لغو می شود.

وی درخصوص برخورد با آستان قدس رضوی در مورد قطع درختان باغات افزود: امروزه ارتفاعات جنوبی که از تنفس‌گاه‌های اصلی شهر مشهد محسوب می شود و مقام معظم رهبری بارها بر حفظ این ارتفاعات، تاکید داشته اند توسط چند گروه مورد دست اندازی قرار گرفته است، بخشی از آنها مربوط به معادن سنگ غیر قانونی،برخی مربوط به اشخاص حقیقی و برخی نیز مربوط به دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف است.

سرویها به بدهی 3 هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: با توجه به این مسئله شهرداری قادر به پرداخت هزنیه ناشی از رفع تصرف ساخت و سازهای صورت گرفته در ارتفاعات جنوبی نمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: کاهش تخلف مستلزم همکاری چهار حلقه اصلی از جمله اداره راه و شهرسازی، نظام مهندسی، مهندس ناظر و شهرداری می باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.