رودهن؛

افتتاح دو پروژه دانش بنیان در حوزه کشاوری در شهرستان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: افتتاح دو پروژه دانش بنیان در حوزه کشاوری از دستاورد های سفر رئیس جهاد کشاورزی استان به شهرستان پردیس بود .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی حیدری در راستای سفر سید محمد موسوی رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت : مدیریت جهاد کشاورزی استان تهران در دومین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در جمع مدیران ادارات و نهاد های مختلف این شهرستان شرکت کرد .

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به طرح مسائل مختلف پیرامون جهاد کشاورزی در استان و در مقیاس کوچکتر در شهرستان پردیس و اتخاذ تصمیمات زیر بنایی در حوزه کشاورزی این شهرستان ، تصریح کرد : توسعه و پیشرفت کشاورزی در شهرستان پردیس محور این جلسه بوده است .

حیدری با تاکید بر اینکه آزاد سازی اراضی ملی از دغدغه های مقام معظم رهبری است ، اضافه کرد : برخورد با تصرف اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی از دیگر موارد مطرح شده در شورای اداری شهرستان با حضور رئیس اداره جهاد و کشاورزی استان بود .

فرماندار شهرستان پردیس تقویت ساختار حوزه جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از موضوعات مهم این جلسه بود ، ابراز داشت : شهرستان پردیس با برخورداری از دامنه قابل توجه اراضی کشاورزی نیاز به تقویت بدنه کاورزی خود دارد .

حیدری در خاتمه افتتاح دو پروژه دانش بنیان در حوزه کشاوری را از دستاورد های سفر رئیس جهاد کشاورزی استان به شهرستان پردیس برشمرد و اظهار داشت : افتتاح این طرح ها زیر بنای کشاورزی شهرستان پردیس را ساماندهی خواهد کرد .

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.