رئیس جامعه بسیج مداحان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشکده مداحی از مهر 95 دانشجو می‌پذیرد

محمد فراهانی گفت: از اساتید اخلاق مانند حجت الاسلام رفیعی، دکتر رجبی دوانی و مداحانی چون سعید حدادیان و محمود کریمی برای حضور در هیئت علمی دانشکده مداحی دعوت شده است.

دانشکده مداحی از مهر 95 دانشجو می‌پذیردمحمد فراهانی رئیس جامعه بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأسیس دانشکده مداحی اظهار داشت: دانشکده مداحی از مهر 95 از طریق کنکور سراسری و ذیل سازمان بسیج مداحان به تعداد 40 نفر برای ترم اول دانشجو می‌گیرد.

رئیس مجمع ادبی یاس کبود بیان کرد: برای تأسیس این دانشکده بحث تدوین سر فصل‌ها و منابع آموزشی انجام شده و ما در شرف گرفتن سایر مجوزهای لازم هستیم.

وی با اشاره به اساتید دعوت شده به دانشکده مداحی تصریح کرد: ما در حال رایزنی با نخبگان مداحی از جمله استاد بهتاش، ماشا‌الله عابدی، مرتضی و محسن طاهری، مهدی سماواتی، سعید حدادیان و محمود کریمی برای حضور در هیئت علمی دانشکده مداحی هستیم.

رئیس جامعه بسیج مداحان کشور ادامه داد: برای تشکیل هیئت علمی دانشکده از اساتیدی چون حجت‌الاسلام رفیعی، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله خاتمی و حجت‌الاسلام مهدی و حمید میرباقری، دکتر رجبی دوانی، دکتر سنگری و دکتر قنبری دعوت شده است.

محمد فراهانی در پایان یادآور شد: هدف از تأسیس این دانشکده، انجام فرمایش رهبری برای ایجاد مراکزی است مقدمات کار مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام را انجام دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: الف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم شایان فرد.از مشهد
۲۱:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام علیکم من چطور میتوانم در دانشگاه مداحی شرکت و ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
جوادخلیلی مهدیرجی از شهرستان بهشهر
۱۹:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
بنده دوست دارم در دانشکده مداحی شرکت کنم لطفا راهنمای ام کنید وهزینه اشو اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا فلاح اتانکی
۱۹:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
با سلام من چگونه میتوانم در دانشگاه مداحی شرکت کنم لطفا من را راهنمایی کنید
آخرین اخبار