مروری بر بازی تیم ملی ایران- ترکمنستان؛

نخستین گام یوزهای ایرانی در مسیر جام جهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ترکمنستان می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا با انجام 15 دیدار از امروز آغاز می شود.

بر این اساس شاگردان کی روش ساعت 17:30 در ورزشگاه اسپورت توپلومی شهر داش آغوز به مصاف تیم ملی ترکمنستان می رود. 
 
تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته اول استراحت کرد و از امروز وارد رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه می شود. 
 
تیم ملی فوتبال برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه چند اردوی تمرینی در تهران و یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان در تاشکند انجام داد و اکنون با آمادگی کامل به مصاف تیم  ترکمنستان می رود.

همچنین تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی نسبت به مسابقات جم ملت‌های آسیا شاهد هستیم و  کی روش چند بازیکن جوان را به تیم ملی اضافه کرده تا در کنار با تجربه‌ها محک جدی بخورند، در آن سوی میدان تیم ملی ترکمنستان در اولین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با گل به خودی سردار آنااورازوف مغلوب گوام شد. 
 
تیم ملی ترکمنستان در آخرین رنکینگ فیفا رتبه 159 را کسب کرد همچنین ارسلان میران امانوف هافبک 25 ساله 19 بازی ملی باشگاه اولمالیغ ازبکستان، روسلان مینگازوف( هافبک 23 ساله 13 بازی ملی باشگاه بائومو یت یابلونچ چک)، آرتوروئوورکیان( هافبک 30 ساله نصف کارشی ازبکستان) و الکساندر بولیان مهاجم 25 ساله دینامو سمقرند ازبکستان بازیکنانی هستند که در خارج از کشور ترکمنستان بازی می کنند. 
 
امان قلیچ کوچوئف سرمربی ترکمنستان شانزدهمین مربی تاریخ فوتبال ترکمستان است، دو تیم فوتبال ایران و ترکمنستان هفتمین بار فردا به مصاف هم می روند حاصل 6 بازی قبلی این دو تیم 2 برد سهم ایران و 2 برد سهم ترکمنستان بوده و 2 بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. 
 
گفتنی است؛ تیم های ملی فوتبال گوام و هند هم در همین گروه امروز به مصاف هم می روند. همچنین تیم ملی عمان در این گروه فردا استراحت می کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد قدیمی ثانی
۲۱:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
سلام، خسته نباشید ، چرا به جای واژه رنکینگ از واژه : رده بندی استفاده نمی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد قدیمی ثانی
۲۱:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
سلام، خسته نباشید ، چرا به جای واژه رنکینگ از واژگان : رده بندی استفاده نکنیم ؟
آخرین اخبار