اردبیل؛

افتتاح 4 طرح عمرانی و اقتصادی بنیاد برکت در اردبیل

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: 4 طرح عمرانی و اقتصادی بنیاد برکت امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ عارف نورورزی با اعلام این خبر افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان امام (ره) برای راه اندازی این واحدهای تولیدی و اقتصادی 142 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: آرتا سرم اردبیل ، سپهر فولاد برکت، زرد کود برکت و شمیم شفت نوش برکت طرح های تولیدی و اقتصادی است که از سالها پیش به دلیل مشکلات عدیده از جمله مشکل مالی تعطیل شده بودند.

مدیر عامل بنیاد برکت افزود: با افتتاح این طرحها برای 786 نفر به صورت مستقیم و برای بیش از 4هزار نفر به صورت غیر مستقیم امکان اشتغال فراهم می شود.

نوروزی گفت: واحد تولیدی آرتا سرم اردبیل با تولید 15 نوع سرم و مواد دارویی، سپهر فولاد برکت برای تولید سالانه یکصد هزار تن شمش آهن، شمیم شفت نوش برکت برای تولید انواع نوشیدنیها است که با مشارکت بنیاد برکت مجددا وارد چرخه فعالیت شده اند.

وی همچنین از افتتاح 4 واحد آموزشی در روستاهای آبی بیگلو نمین، سردابه اردبیل و گوشلو و محمدرضالو پارس آباد همزمان با بهره برداری این طرحها خبر داد. نوروزی گفت: همچنین همزمان با افتتاح این طرحها عملیات اجرایی 13 مسجد با اعتبار یک میلیارد تومان در 13 روستای محروم اردبیل آغاز می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، طرح ، بنیاد ، برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.