کره جنوبی 45 میلیون دلار برای مبارزه با مرس اختصاص داد

مقامات کره جنوبی برای مبارزه با ویروس مرس بودجه‌ای 45 میلیون دلاری تعیین کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی؛ تعداد قربانیان ویروس تنفسی خاورمیانه – مرس – در کره جنوبی به 19 نفر رسید و مقامات این کشور را وادار کرد اقدامی جدی برای ریشه‌کن کردن این بیماری کشنده انجام دهند. دولت کره جنوبی 45.2 میلیون دلار بودجه ویژه برای مبارزه با ویروس مرس اختصاص داده است.

وزارت دارایی کره جنوبی مبلغ یاد شده را برای خرید تجهیزات و داروهای لازم در جهت مبارزه با مرس هزینه خواهد کرد. قسمتی از بودجه نیز در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کره جنوبی قرار می‌گیرد تا کمک‌های مناسبی به بیماران مبتلا به مرس ارائه دهند. همچنین از آن دسته بیمارستان‌هایی که بیماران عادی را پذیرش می‌کنند نیز حمایت می‌شود تا توانایی افزایش تعداد پذیرش‌شوندگان را داشته باشند. دولت کره جنوبی متعهد شد به آن دسته افرادیکه در قرنطینه به سر می‌برند کمک هزینه زندگی اعطا کند.

اولین مورد ابتلا به مرس در کره جنوبی 20 مه (30 اردیبهشت) شناسایی شد. بیش از 5 هزار و 586 نفر از شهروندان کره جنوبی در قرنطینه به سر می‌برند و 154 نفر به ویروس آلوده شده‌اند. تعداد قربانیان ویروس مرس در کره جنوبی به 19 نفر رسیده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار