سردار نقدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد و ان شاء الله به زودی شاهد آن خواهیم بود که عربستان با رسوایی و فضاحت یمن را ترک خواهد کرد و به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ اسلام باقی خواهد ماند.

وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کردسردار "محمدرضا نقدی" در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی-امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه استقبال از شهدای غواص و حضور مردم انبوه شهدا در مراسم تشییع این شهدای عزیز،‌شهیدان انقلاب اسلامی را حجت‌‌های خدا دانست و گفت‌: ما در واقع امروز میزبان حجت‌‌های خدا و یادگارهای ایثار و شهادت هستیم. شهدا همه خاطره‌ها، همه ثروت‌ها و همه سرمایه‌های ملت رشید ایران هستند و ما هیچ گاه نمی‌توانیم دین خود را نسبت به آن‌‌ها ادا کنیم. درک حداقل وظیفه ما این است که همه مراسم تکریم و تعظیم و بزرگداشت را نسبت به آن‌ها به جا بیاوریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: این شهدا می‌توانستند با لبخندی دل دشمنان بعثی را نرم کنند و خود را از مهلکه رهایی دهند اما این کار نکردند و با شجاعت و شهامت و دلیری خاص خودشان در مقابل زورگویی و ظلم و ستم دشمن بعثی ایستادند و پاسخ عصبانیت،‌ بی‌منطقی و وحشیگری دشمن را با شهادت مظلوم خویش دادند.

نقدی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل عدم اجازه عربستان برای حضور زائران ایرانی در خاک عربستان گفت: حقیقت این است که سعودی‌ها از ابتدا سناریوها و طرح‌های مختلفی را برای مقابله با ایران اسلامی طراحی کرده و به اجرا گذاشته‌اند اما به فضل خداوند و با هوشیاری مردم و رهبری فرزانه انقلاب چه در زمان امام راحل (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: البته آل‌سعود به دلیل وحشیگری‌ها و جنایاتش در یمن بسیار بیشتر از پیش در جهان و به ویژه در جهان اسلام منزوی شده است و دلیل این امر را باید در ترس فزاینده آن‌ها از شیعه‌گری و دور هم گرد آمدن شیعیان دانست.

وی در پایان تصریح کرد: البته وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد و ان شاء الله به زودی شاهد آن خواهیم بود که عربستان با رسوایی و فضاحت یمن را ترک خواهد کرد و به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ اسلام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نقدی ، بسیج ، تشییع شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار