نریمان جهان: اولیویرا پدر بازیکنان تراکتور سازی است

مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: سرمربی پرتغالی تراکتور سازی از لحاظ شخصیتی حکم پدر بازیکنان تیم ما را دارد.

سامان نریمان جهان مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  اظهار داشت: تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتور سازی مربی فوق العاده است وی در کنار تسلط بر امور فنی از لحاظ شخصیتی نیز در سطح بالایی قرار دارد و در واقع به مانند پدر بازیکنان این تیم رفتار می‌کند. طی چند وقت اخیر با سایر بازیکنان تراکتور عهد بسته‌ایم و با ارائه نمایش‌های خوب در فصل جدید لیگ برتر قهرمانی این مسابقه را بدست آورده و  زحمات تونی را جبران کنیم. در ضمن با این موفقیت دل هواداران‌ تراکتور سازی را بابت از دست دادن قهرمانی فصل گذشته به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی در ارتباط با محرومیت علیرضا فغانی داور مسابقه و گوینده ورزشگاه یادگار امام به جهت حوادث دیدار مقابل نفت تهران بیان کرد: باشگاه تراکتور سازی باید به این موضوع رسیدگی کند این مسئله ارتباطی به بازیکنان ندارد، تنها اتفاقات آن دیدار درس خوبی به ما تراکتوری‌ها خواهد داد تا با تجربه گرفتن از آن وقایع، مسائل حاشیه‌ ای را کنار گذاشته و برای قهرمانی در فصل آینده فوتبالی تلاش کنیم.

 نریمان جهان در خصوص کنار گذاشته شدنش توسط کی‌روش جهت دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان ادامه داد: ابتدا باید از کی‌روش بابت دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال تشکر کنم. وی در جریان دو مینی کمپ تیم ملی از عملکرد من رضایت داشت ولی حدس می‌زنم به دلیل خدمت مقدس سربازی نام من را در لیست نفرات این تیم برای جدال مقابل ترکمنستان قرار نداده، امیدوارم با شروع فصل جدید لیگ برتر اعتماد کی‌روش را جلب کرده و باز هم به اردو دعوت شدم و اینبار با پیراهن زیبای ایران به میدان بروم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در رابطه با شایعه لژیونر شدن خاطر نشان کرد: چند باشگاه اروپایی و عربی به مدیر برنامه‌های من پیشنهاد داده‌اند اما به دلیل قرار داد با تراکتور سازی و گسترش فولاد و همچنین سرباز بودن نمی‌توانم به این پیشنهادات پاسخ دهم.

نریمان جهان در پایان این گفتگو  هت تریک مقابل استقلال تهران را شیرین ترین روز فوتبالی اش خواند و تصریح کرد: هت تریک مقابل استقلال رویایی‎ترین روز زندگی‌ام را رقم زد، این خاطره همیشه  در تاریخ باشگاه تراکتور سازی تبریز ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار