مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز خبرداد:

حضور یک ماهه ملی ‌پوشان در اروپا

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ ملی‌پوشان یک ماه در اروپا تمرین کنند.

 مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی تنیس روی میز ایران 4 مهر مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و به منظور حضور آماده‌تر در این پیکارهای حساس، شورای فنی به گونه‌ای برنامه ریزی کرده است که ملی پوشان ایران از اواسط مرداد به مدت یک ماه به صورت مستمر در اروپا مشغول تمرین یا مسابه باشند.

وی تصریح کرد: برنامه طوری طراحی شده است که 4 بازیکن منتخب ما ابتدا در کمپ اشلایگر تمرینات خود را آغاز کنند، سپس طبق برنامه مسابقات فدراسیون جهانی، در پروتور بلغارستان شرکت کرده و دوباره برای تمرین و برگزاری اردو به اشلایگر باز گردند، به همین ترتیب در دو مسابقه دیگر در اتریش و بلژیک شرکت کنند.

 به دلیل محدودیت زمانی مسابقات دسته‌های پایین برگزار نشد

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: در سال‌های گذشته ما یک مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می‌کردیم و ملی پوشان برای دو میدان جهانی و آسیایی انتخاب می‌شدند اما امسال تصمیم بر آن شد که ما قبل از رقابت‌های آسیایی و جهانی در دو مرحله انتخابی تیم ملی داشته باشیم.

 وی اضافه کرد: برگزاری دو مسابقه انتخابی به بازیکنان انگیزه می‌دهد از طرفی ما کمبود وقت نیز مواجه بودیم و ما ه مبارک رمضان را هم در پیش رو داشتیم که باعث شد مسابقات را با فاصله اندکی به اختتامیه لیگ برگزار کنیم این موضوع باعص شد، فشار مضاعف به بازیکنان وارد شود اما چاره‌ای نداشتیم، حتی مسابقات دسته‌های پایین تر هم برگزار نکردیم.

طاهر خانی و حاجی ئی با در خواست هیئت به مسابقات دسته یک اضافه شدند.

بابا دیوند درباره چگونگی اضافه شدن حمیدرضا طاهر خانی و آرمان حاجی ئی به مسابقات دسته یک ، توضیح داد: از آنجا که مسابقات دسته دو وسه را برگزار نکرده بودیم و این دو بازیکن قبلا در دسته یک حضور داشتند اما سال گذشته به دسته پایین تر سقوط کردند، هیئت های استانی آنها نامه ای به ما ارسال و درخواست کردند تا این دو بازیکن با توجه به سوابق خود فرصت رقابت در دسته یک و انتخابی تیم ملی را داشته باشند که کمیته فنی تشکیل جلسه داد و با حضور آنها موافقت شد.

دیگر هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست!!

 مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: در پیکارهای انتخابی تمامی بازیکنان با آمادگی بالایی شرکت کردند، نتیجه تا آخرین لحظات مشخص  نبود، دیگر مانند گذشته هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.

 وی ادامه داد: وقتی پینگ پنگ بازان موقعیت خود را در خطر ببینند،  انگیزه پیدا می‌کنند تا تمرینات خود را پیگیری کرده و سطح آمادگی خود را بالا نگه دارند این موضوع به تنیس روی میز کشور هم کمک می‌کند .

بابادیوند خاطر نشان کرد: ما در قزوین  شاهد بودیم که نیما عالمیان در دور نهایی دو بار باخت را پذیرفت حتی افشین نوروزی هم شکست خورد و این نشان می‌دهد هیچ بازیکنی نمی‌تواند خود را بدون رقیب بداند.

 تشکیل تیم ملی " ب" روحیه مضاعف به بازیکنان تزریق می‌کند

 بابادیوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تشکیل تیم ملی " ب" اشاره کرد و گفت: تشکیل تیم ملی ب نویدی بود که از جانب سعادتمند، سرپرست فدراسیون داده شد و روحیه مضاعفی به بازیکنان تزریق کرد، ما به خاطر محدودیت‌های مالی تنها قادر بودیم 4 نخست را اعزام کنیم و سایر بازیکنان سرخورده می‌شوند و انگیزه‌ای برای تمرین نداشتند اما با تشکیل تیم ملی ب فرصتی به بازیکنانی داده می‌شود که پشت درهای تیم ملی نماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار