نکو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

تاکنون گزارشی از افزایش قیمت‌ها به دست مجلس نرسیده است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نبود نظارت کافی در بازار شرایط را برای ورود افراد فرصت طلب و سودجو فراهم می‌کند، گفت: تاکنون گزارشی از افزایش قیمت‌ها به دست مجلس نرسیده است.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی در کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان، گفت: مجلس تا آنجا که براساس قانون اجازه داشته باشد می‌تواند وارد عمل شود در این راستا دولت نیز موظف است براساس قوانین موجود ابزارهای لازم را برای کنترل بازار و اقلام مصرفی مردم در این ماه مبارک بکار گیرد.

وی افزود: دولت با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و تهیه نیاز مردم را در دستور کار خود قرار داده  و امیدوارم با ذخیره‌سازی و پیش‌بینی‌های لازم شاهد افزایش قیمت در ماه مبارک رمضان نباشیم.

نکو با بیان اینکه نبود نظارت کافی در بازار شرایط را برای ورود افراد فرصت‌طلب و سودجو فراهم می‌کند، گفت: باید بر رفتار فروشندگان و عرضه کنندگان کالاها و محصولات نظارت کرد تا نتوانند کام برخی از خانواده‌ها را در این ایام مبارک تلخ کنند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:‌ دولت یارانه غیرنقدی به‌صورت سبد غذایی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برای اقشار مورد هدف در نظر گرفته است و تا امروز گزارشی مبنی بر افزایش قیمت‌ها به دست مجلس نرسیده است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید در این راستا ملاحظات و نظارت‌های خود را داشته باشد و مجلس نیز همواره در این جهت تلاش می‌کند تا مردم رضایت کامل داشته باشند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
برنج گران شده است . لبنیات گران شده است ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
آقایان مجلسی بفرمایید چه کسانی باید
گزارش بدهند.
آخرین اخبار