به منظور ردیابی به هنگام ربوده‌شدن؛

سربازان اسرائیلی ملزم به استفاده از تراشه‌های الکترونيکی می‌شوند

ارتش رژیم صهیونیستی سربازانش را ملزم به حمل تراشه الکترونیکی به منظور ردیابی آنها هنگام ربوده‌شدن می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی النشره در گزارشی نوشت: شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به این مسئله اشاره کرد که ارتش این رژیم به جای پلاک های فلزی نظامیانش از پلاک های دیجیتالی استفاده خواهد کرد که حاوی تراشه‌ای الکترونیکی است که محل حضور آنها را به ویژه در شرایطی که ربوده شوند، نشان می‌دهد.

به گفته یک افسر بلندپایه ارتش اسرائیل، هدف اصلی از استفاده از این تراشه های جدید کمک به یافتن سربازان در زمان ربوده شدن است. وی تاکید کرد هدف اصلی زیر نظر گرفتن سربازان در همه شرایط نیست بلکه تنها در زمانی آنها به وسیله این تراشه کنترل می‌شوند که در حال انجام ماموریت‌های میدانی باشند.

این افسر صهیونیست افزود: «براساس این طرح، هر کسی نمی تواند از محل حضور سربازان مطلع بشود بلکه تنها افسران مربوطه که مجوز این کار را دارند می توانند از محل حضور سربازان مطلع شوند.»

گفته می‌شود، ارتش رژیم صهیونیستی از سالها پیش سربازانش را ملزم به آویزان کردن این پلاک ها به گردن یا جاسازی آن در پوتین های خود کرده است. این پلاک ها حاوی شماره اختصاصی سرباز، اسم و مشخصات اوست تا اگر کشته یا زخمی شود هویتش قابل تشخیص و شناسایی باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار