موافقت نفتی‎ها در اوج بدهی

در حالیکه بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پرداخت مطالبات فصل قبل خود از سوی مسئولان این باشگاه بلاتکلیف هستند اما به نظر می‎رسد که نفتی‎ها قصد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتر را دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه، از وزارت نفت خبر می‎رسد مسئولان این وزارت خانه با خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری موافق هستند و حتی به مسئولان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای مذاکره با فولاد نوین مجوز دادند این درحالیست که آنها در پرداخت مطالبات ناچیز فصل قبل بازیکنان ناکام هستند.

در همین خصوص شنیدیم بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای دریافت حق و حقوق عقب افتاده خود با مشکل رو به رو شدند چرا که قرارداد مسعود رضائیان مدیرعامل این تیم با باشگاه تمام شده و وی این شهر را ترک کرده است در نتیجه در مسجدسلیمان، کسی پاسخگوی این بازیکنان نیست و هیچ فردی مسئولیت بدهی و پاسخگویی به بازیکنان را بر عهده نمی گیرد.

گفتنی است؛ مسجدسلیمانی‎ها اخیرا در شرایطی که پول ندارند،مشتری خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری فولاد نوین شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط نفت مسجدسلیمان
۱۷:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۴
آقای نماینده وآقای وزیراگرکاری برای شهرمحرم مسجدسلیمان انجام دهیدازدیدخداوندمتعال دورنمیماند وبازهم میگویم که اول خداوبعدهم مسئعولان شهرشهیدپرورمسجدسلیمان
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۳:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۴
حق مردم مسجدسلیمان خیلی بیشتر از اینهاست.مطمئن باشید مردم مسجدسلیمان قدردان زحمات مسئولین خواهند بود...
United States of America
هوادارفوتبال مسجدسلیمان
۰۲:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام خداوکیلی دست همگی شمادردنکنه
آخرین اخبار