بجنورد؛

دستگیری هکر هزار حساب بانکی در خراسان شمالی

رییس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: یک هکر حرفه ای و سارق اینترنتی که توانسته با نفوذ به هزار مورد حساب بانکی شهروندان ، حدود یک میلیارد ریال سرقت کند در استان دستگیرشد.

دستگیری هکر هزار حساب بانکی در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، به نقل از پایگاه پلیس ،سرگرد خاکشور اظهار داشت : پرونده این هکر حرفه ای در استان در دست بررسی و پس از تکمیل و مراحل قانونی در اختیار محاکم قضایی قرار می گیرد .

وی افزود : تاکنون با شکایت مالباختگان 10پرونده سرقت از طریق ورود به حساب های بانکی شهروندان و شرکت های بزرگ تجاری در این استان و دیگر استان های کشور برای این هکر تشکیل شده است.

رییس پلیس فتا در خراسان شمالی افزود: این هکر از طریق فروش اینترنتی بازی های رایانه ای در فضای مجازی و پس از نصب شدن بازی های اینترنتی بر روی رایانه افراد ، با شیوه ای ماهرانه رایانه آنان را در اختیار گرفته و در هنگام نقل و انتقال مالی از طریق فضای مجازی از سوی شهروندان و یا شرکت ها، شماره حساب ها را ضبط و بخشی از موجودی نقدی آنان را به حساب خود انتقال می داد.

این هکر حرفه ای که اهل یکی از استان های شمال غرب کشور است دومین هکر و سارق اینترنتی است که با سرکشی از هزار حساب بانکی شهروندان اقدام به دزدی کرده و از سوی پلیس پلیس فتا خراسان شمالی دستگیر می شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.