سایت فدراسیون جهانی والیبال:

ایران با تماشاگرانش غرید

پس از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل تیم ملی والیبال آمریکا سایت فدراسیون جهانی در تحلیلی از این بازی نوشت ایران با تماشاگرانش غرید.

ایران با تماشاگرانش غریدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه مسابقات لیگ جهانی 2015 ،برای سومین بار به مصاف تیم قدرتمند ایالات متحده آمریکا رفت. والیبالیست های کشورمان که در دو بازی خود در خاک آمریکا مغلوب این تیم شده بودند در تهران دست به کار بزرگی زدند و قهرمان لیگ جهانی سال گذشته را که امسال شکستی در کارنامه نداشت ، در حضور هزاران تماشاگر پرشور،3-0 شکست دادند.
 
سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)پس از این مسابقه با تمجید از تیم ملی کشورمان وبا اشاره به حضورهزاران تماشاگر پرشورنوشت:" ایران توسط هوادارانش به غرش درآمد "
 
سایت فدراسیون جهانی والیبال نوشت ایران مصاف گروه دوم با امریکا را با هدف شکست دادن صدرنشینانی که از شش مسابقه شش پیروزی داشتند آغاز کرد.
 
میزبان توسط تماشاگرانش به غرش درآمد و با امتیاز گیری های شهرام محمودی پیش تاخت.این گزارش با تمجید از بازی شهرام محمودی نوشت: در پیروزی شگفت انگیزایران بر آمریکا محمودی درخشید.
 
 
 
در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به این که ایران در ست دوم پس از امتیاز 19-15 چهار امتیاز عقب ماندگی خود را در امتیاز 23-23 جبران کرد ،از این ست که 29-27 به سود ایران به اتمام رسید تحت عنوان «مرگ ناگهانی »یاد کرد.
 
در ادامه این گزارش به ست سوم اشاره شده و آمده است «ایران به لطف اشتباهات امریکا به برتری 17-11 دست یافت و با امتیازات رد و بدل شده نهایتا 25-20 این ست را از آن خود کرد و با پیروزی 3-0 به رکورد 100 درصد پیروزی آمریکا در این گروه پایان داد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار