معرفی اعضای جدید شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

اعضای جدید شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)معرفی شدند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعضای جدید شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) معرفی شدند که بر همین اساس، سید محمدحسین هاشمی‌گلپایگانی مسئول بسیج این دانشگاه برای یک سال دیگر در سِمت خود ابقا شد.

در این انتخابات رضا زندیه به عنوان جانشین مسئول بسیج دانشگاه، مسعود حسنلو به عنوان دبیر شورای مرکزی، مسعود ندافان به عنوان مسئول سیاسی بسیج، محمد‌محسن فیضی‌پور به عنوان مسئول واحد جهاد علمی، عزیز صانعی به عنوان مسئول واحد گردان عاشورا، سید محمدحسین میرهادی به عنوان مسئول واحد هیئت میثاق با شهدا، علی سلیمانی به عنوان مسئول واحد نشر، پرهام روشنایی به عنوان مسئول واحد فرهنگی، رضا احسانی به عنوان مسئول پایگاه علمی حقوق، امیر آذرفر به عنوان مسئول پایگاه علمی مدیریت، موسی قربان‌پور به عنوان مسئول پایگاه علمی علوم سیاسی و علی خورشیدی به عنوان مسئول پایگاه علمی فرهنگ و ارتباطات انتخاب شدند.

گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در سال ۱۳۶۸ با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج دانشجویی به عنوان نخستین بسیج دانشجویی کشور تاسیس شد.

هسته اولیه بسیج را دانشجویانی تشکیل می‌دادند که از جنگ برگشته و دور هم گرد آمده بودند و امروز به عنوان فعال ترین مجموعه بسیج دانشجویی کشور شناخته می‌شود.

رهبر معظم انقلاب در مرقومه خود به اولین گردهمایی بسیجیان دانشگاه امام صادق (ع) در ۲۷ خرداد  ۱۳۹۱، با ستایش آمیختگی روحیه و احساس ناب بسیجی با دانش و اندیشه‌ورزی، نتیجه آن  را جوهره‌ای عزیز و کارآمد خواندند که می‌تواند در سایه مدیریت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی تأثیری مضاعف در رسیدن به هدفهای بزرگ داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار