مسابقات جام جهانی سنگنوردی – چین؛

برات زاده در مرحله مقدماتی سوم شد/ فینال دوره سوم فردا پیگیری می‌شود

رقابت‌های جام جهانی سنگنوردی در چین در حال برگزاری است و علی برات زاده در بخش بولدرینگ روز گذشته در مرحله مقدماتی سوم شد.

برات زاده در مرحله مقدماتی سوم شد/ فینال دوره سوم فردا پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین مرحله از مسابقات جام جهانی سنگنوردی بولدرینگ در حال حاضر در شهر جینگ‌ کینگ‌ چین برگزار می‌شود و سنگنوردان کشورمان نیز حضور دارند که در این بین علی برات‌زاده از ایران در مرحله  مقدماتی که روز گذشته صورت گرفت سوم شد و به مرحله فینال صعود کرد.

 در ادامه این گزارش‌ آمده است: آقایان کلاسنگیان و رضا چاشی دیگر سنگنوردان کشورمان در این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی به عنوان‌های بهتر از 21.47 دست نیافتند و از مرحله فینال جا مانند.

 بر اساس این گزارش: در این مرحله 57 ورزشکار از  کشورهای کره،‌ژاپن، چک، اتریش، روسیه، لهستان، کانادا، فرانسه، آمریکا، آلمان، ایتالیا، هلند ، هنگ کنگ، چین، اسلوونی، سوئیس، سنگاپور، چین و تایپه‌ و ایران حضور دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فینال این دوره ( مرحله سوم) فردا برگزار می‌شود.

 برای همه ورزشکاران کشورمان در این دوره آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است: رقابت‌های جام جهانی سنگنوردی از ابتدای سال جاری در مرحله نخست کانادا و دوره  دوم در آمریکا آغاز شده است و تا هشت مرحله برگزار خواهد شد و تا اواسط تابستان 94 ادامه خواهد یافت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار