عبدی: برانکو لیست بازیکنان را ارائه داد

سخنگوی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برانکو در جلسه با اعضای هیئت مدیره لیست بازیکنان فصل آینده را داد و قرار است با آنها مذاکره کنیم.

عبدی: برانکو لیست بازیکنان را ارائه دادبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حسین عبدی  اظهار داشت: مباحث مختلفی در خصوص آشنایی طرفین انجام شد بحث بعدی تغییر مدیریت بود که اطلاعات لازم در اختیار برانکو قرار دادیم ما اعضای هیئت مدیره از برانکو برنامه خواستیم که وی نیز برنامه‌اش را به ما ارائه داد به هر حال با توجه به سیاست کلی باشگاه ما با بازیکنان مد نظر برانکو وارد مذاکره خواهیم شد.

وی در مورد جذب اسپانسرینگ گفت:صحبت‌هایی که بین اعضای هیات مدیره صورت گرفته است قرار شد که نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود واز بین کسانی که متقاضی اسپانسری باشگاه هستند با اولویت بندی انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود هیئت مدیره و شخص عبدی موافق حضور برانکو در پرسپولیس نیست بیان کرد: این موضوع صحت ندارد  همان گونه که شما خبرنگاران گفتید این یک شایعه بیش نیست و ما همیشه به دنبال آن هستیم که پرسپولیس قدرتمند برای فصل آینده ببندیم.

وی در مورد  اینکه گفته می‌شود که بازیکنانی همچون طارمی و نوری از پرسپولیس جدا می‌شوند گفت: حق هر بازیکنی که در تیم های بزرگ بازی کند ما هم صحبت‌هایی با این بازیکنان انجام دادیم که هنوزبه نتیجه کلی نرسیدیم.

همچنین از الان نمی‌توانیم بگوییم که بازیکنی به طور قطعی از پرسپولیس جدا می‌شود.

عبدی در مورد وضعیت سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری سرپرست باشگاه  پرسپولیس است و با اختیارات مدیر عاملی کارها را اداره خواهد کرد تا امور در باشگاه پرسپولیس به خوبی انجام شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از بانک‌های خصوصی اسپانسر پرسپولیس شده است بیان کرد: این موضوع صحت ندارد  و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار