سمنان ؛

انتخاب اعضای نظام پرستاری استان سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری سراسری کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شده و اعضای نظام پرستاری در شهرستان‌های استان سمنان انتخاب شدند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سمنان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مهدی شادنوش اظهار داشت: این انتخابات با افزایش مشارکت 14 درصدی کادر پرستاری استان سمنان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات نظام پرستاری در همه استان‌های کشور به صورت سراسری و در هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود افزود: چهارمین دوره این انتخابان در استان سمنان همزمان با سایر دانشگاه‌ها در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه نیز با حضور کادر پرستاری این شهرستان‌ها برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 23 نفر در سمنان و 24 نفر در دامغان کاندیدا شده‌اند خاطرنشان کرد: در هر یک از شهرستان‌ها 9 نفر به عنوان هیئت مدیره نظام پرستاری انتخاب شدند.
 شادنوش تصریح کرد: در شهرستان گرمسار به دلیل به حد نصاب نرسیدن نامزدها در این دوره از انتخابات، در آینده به صورت میان دوره‌ای برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در باره نتایج کسب شده در این انتخابات خاطرنشان کرد: در مجموع 54 درصد از مجموع واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
شادنوش افزود:در مقایسه با انتخابات گذشته که در سال 89 برگزار شده بود؛ با افزایش مشارکت افراد واجد شرایط رو به رو بوده‌ایم.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.