خواننده تیتراژ ماه عسل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کسی نمی‌تواند جای پاشایی را بگیرد

ابتدا به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا قرار بر همکاری داشتم و با نظر مثبت علیخانی نسبت به صدایم، تیتراژ را هم اجرا کردم.

امیرعلی بهادری خواننده و ترانه‌سرا در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی همکاری و پیشنهاد اجرای تیتراژ "ماه عسل" گفت: ابتدا قرار بود بابک جهانبخش این کار را اجرا کند، اما به دلایل حرفه‌ای میسر نشد. پس از آن مهدی یراحی به واسطه شناختی که از من داشت، مرا به احسان علیخانی معرفی کرد.

وی ادامه داد: ابتدا من به عنوان ملودی‌ساز و ترانه‌سرا قرار بر همکاری داشتم و در نهایت با تغییرات انجام شده مشورت با روزبه بمانی تیتراژ ماه عسل را خودم سرودم و نظر مثبت احسان به صدایم باعث شد کار را هم به من واگذار کنند.

بهادری در رابطه با ریسک پذیرش تیتراژ "ماه عسل" و برنامه خود برای آینده کاریش بیان کرد: با تمام احترام و ارزشی که برای مرتضی پاشایی قائلم، این کار را فرصتی ویژه برای خوانندگی‌ام می‌دانم و مطمئنم کسی نمی‌تواند جای مرتضی را بگیرد و یادش همیشه در دلها زنده است.

وی از پیش‌بینی خود درباره "ماه عسل" برای برآورده کردن توقعات مردمی، عنوان کرد: قسمت‌های برگزیده‌ای از آن را دیده‌ام و از کنداکتور و مهمانهایش بی‌اطلاعم ، اما با توجه به تلاش‌های تیم "ماه عسل" حتما می‌توانند امسال هم مخاطب را راضی کنند.

گفتنی است، آرام حسینی و پیمان میرزایی تنظیم کننده و محمد فلاحی میکس و مستر را برعهده داشته‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم ماسال
۱۶:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۴
الهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
لینداگرگان
۰۰:۴۶ ۰۳ تير ۱۳۹۴
مرتضی جان جای خالی صدات هیچوقت پرنمیشه برای *شادی روحش صلوات‏*‏
Iran (Islamic Republic of)
لینداگرگان
۰۰:۴۵ ۰۳ تير ۱۳۹۴
مرتضی جان جای خالی صدات هیچوقت پرنمیشه برای *شادی روحش صلوات‏*‏
United States of America
حامد
۱۹:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۴
مرتضی، روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
توت فرنگی
۰۲:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۴
مرتضی یک خواننده ای بود که تلاش میکرد اهنگاشو با سلیقه مردم طراحی کند نه با سلیقه خودش.دل دنیارو خون کری که این جوری تو رفتی.آرامشت مبارک عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
سید علیرضا
۲۱:۱۰ ۰۱ تير ۱۳۹۴
به نظر من مرتضی پاشایی اصلا خواننده خوبی نبود ولی صدای بسیار خوبی داشت و من خودم طرفدارش بودم ولی من الان 15 سال سن دارم یادم میاد زمانی که من کلاس سوم بودم تازه آلبوم یکی هست رو انتشار کرده بود و مرتضی پاشایی از اون موقع تا الان هیچ آلبومی رو انتشار نکرد به نظرم خواننده کم کاری بود