صالح: از قلعه نویی و تمام پیشکسوتان رخصت گرفتم

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که پیش از ورود به جمع کادرفنی تیم از قلعه نویی و سایر پیشکسوتان اجازه گرفته است.

مجید صالح بعد از اضافه شدن به کادرفنی استقلال به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جا دارد ابتدا از تمام پیشکسوتان اجازه بگیرم و بعد کار خود را در استقلال شروع کنم البته سال 91 که در استقلال بودم، رخصت گرفتم و حالا هم بدون اجازه پیشکسوتان کار را شروع نمی کنم.
 
صالح در مورد نحوه دعوت به همکاری گفت: شب گذشته طی تماسی از سوی مظلومی به تیم دعوت شدم. از قلعه نویی هم رخصت خواستم چرا که اولین بار او مرا به استقلال آورد. قلعه نویی هم قول همکاری داد.

امیدوارم تیمی قوی ببندیم
 
مربی استقلال ادامه داد: استقلال هواداران پر شوری دارد که با برد خوشحال و با باخت ناراحت می شوند. امیدوارم جایگاه تیم به جایی برگردد که استحقاق آن را دارد.  در حال حاضر شرایط استقلال خوب نیست. باید وارد نقل و انتقالات شویم و تیم را با بدنسازی آماده کنیم. امیدوارم تیمی قوی ببندیم و آماده مسابقات شویم.
  
وی گفت: از صبح امروز جلسات متعددی داشتیم و از کمپ هم بازديد کردیم. صحبت هایی هم درباره لیست بازیکنان انجام دادیم. برنامه های اردو تا پایان فصل مشخص شده و فکر می کنم یک اردو پیش فصل داشته باشیم. تنها 42 روز فرصت داریم و باید هر چه زودتر کار خود را شروع کنیم. 

صالح در مورد اردوهای تیم توضیح داد: ابتدا یک اردو در کرج خواهیم داشت. امیدوارم تا پایان هفته تیم تکمیل شود و کمیته نقل و انتقالات هم فعال عمل کنند تا تیم زودتر بسته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار