زنجان؛

مشارکت ۶۰۰ میلیون ریالی مردم خدابنده در طرح مودت

معاون فرهنگی اداره اوقاف وامور خیریه خدابنده،گفت:در سومین روز از ماه مبارک رمضان،مراسم طرح مودت در بقعه امامزاده عبدالله(ع) شهر نوربهار خدابنده انجام گرفت که در این طرح توسط اهالی مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال برای بازسازی امامزاده همیاری شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ معاون فرهنگی ادره اوقاف و امورخیریه خدابنده،با بیان اینکه عمران و آبادانی بقاع و اماکن متبرکه ضروری‌ترین اهداف طرح مودت است، افزود: مهم‌ترین اهداف اجرای طرح مودت بقعه‌محوری و تقویت نقش و مشارکت‌های دولتی و مردمی در عمران بقاع متبرکه، مساجد و اماکن مذهبی است.

ذوالقدر ادامه داد: طرح مودت توسط هیئت امنا و امین بقاع متبرکه با دعوت از خیرها، بانیان و مسئولان به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مادی و معنوی، برنامه‌ها، تبادل نظر و یافتن راه‌کارهای همکاری و مشارکت، ایجاد منابع مالی جدید برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه، رشد و تسریع در ساخت و ساز و توسعه بقاع متبرکه و جمع آوری نذور و تامین امکانات برای بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی،با اشاره به اینکه سال گذشته 12 امامزاده در قالب طرح مودت بازسازی شد، تصریح کرد:در سومین روز از ماه مبارک رمضان،مراسم طرح مودت در بقعه امامزاده عبدالهت(ع) شهر نوربهار خدابنده انجام گرفت که در این طرح توسط اهالی مبلغ 600 میلیون ریال برای بازسازی امامزاده همیاری شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف وامورخیریه خدابنده در پایان با اشاره به اینکه طرح مودت در راستای بهره‌گیری از مشارکت خیرین در بازسازی امامزادگان اجرا می‌شود، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حسنه شناساندن بهتر امامزادگان است.




انتهای پیام/ ا
برچسب ها: مشارکت ، طرح ، مودت ، خدابنده ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.