بررسی نرم افزار؛

نرم افزار ویژه برای طرفداران رئال مادرید

Realmadrid App اپلیکیشنی برای طرفداران تیم محبوب رئال‌مادرید است که مجموعه‌ای از امکانات فوق‌العاده همچون تماشای آنلاین شبکه‌ی رئال مادرید،مشاهده‌ی گل‌های زده شده از زوایای مختلف و گزارش آنلاین بازی‌های در حال انجام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،اگر تا به حال آرزو داشته اید که گل های بازی فوتبال را به انتخاب خود مدیریت کنید و مانند بازی های کامپیوتری از زوایای مختلف و با سرعت های متفاوت آن ها را پخش کنید اپلیکیشن Realmadrid App  این رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده است. 

Realmadrid App برنامه ارتباطی باشگاه رئال مادرید است که برای سه سیستم عامل اندروید،ios و ویندوزفون عرضه شده است.


اگر از طرفداران درجه یک تیم رئال مادرید هستید این نرم افزار را حتما دانلود کنید


این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد که مدیریت دوربین های اختصاصی و همچنین نماهایی از نیمکت بازیکنان و تونل ورود و خروج بازیکنان را به دست بگیرید.همچنین می توانید با استفاده از بخش گزارش رادیویی و آنلاین بازی،همیشه و همه جا از بازی در حال انجام با خبر باشید. 

در کنار اطلاعات دقیق بازی‌های رئال مادرید اعم از روز و ساعت انجام بازی‌های لیگ، شما به ترکیب تیم رئال مادرید و مشخصات تمام بازیکنان نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به کمک این اپلیکیشن موبایلی، یک طرفدار درجه یک برای رئال مادرید باشید. 



اگر از طرفداران درجه یک تیم رئال مادرید هستید این نرم افزار را حتما دانلود کنید


گفتنی است؛امکانات موجود در این نرم افزار به قدری فوق العاده‌ است که می‌تواند طرفداران این تیم باشگاهی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار